annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is dat punten-systeem ?

Ik zie ineens dat er een handje bij mijn profiel staat, en dat ik plots 10 punten heb. Waar komen die punten vandaan ?  Waarvoor dient dat systeem ? Is daar ergens uitleg over te vinden ?



m.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wat is dat punten-systeem ?

Ondertussen 2 handjes en 20 punten ?

Ik heb nog een vraag beantwoord, heeft waarschijnlijk daar iets mee te maken ! :^O



m.
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wat is dat punten-systeem ?

hughwitte
Community-lid

Vraagsteller kan aantikken dat vraag opgelost is en daarmee 10 punten geven aan goed-antwoord-gever(s), andere gebruikers elk 1 punt. Zoals het op het ogenblik is krijgt men een punt als iemand anders uw antwoord als nuttig of niet nuttig aantikt.

Men kan maximum 5 handjes krijgen, en de drempels in aantal punten hangen af van de site. Bij drukke eBay sites liggen de drempels hoger.

Een vraag-antwoorden draadje wordt automatisch gesloten voor verdere antwoorden of commentaar na 10 antwoorden+commentaren

Zie daar, heb één van uw antwoorden als nuttig aangeduid bij een van uw antwoorden, was inderdaad nuttig, er zou een puntje bij moeten zijn bij uw puntensaldo.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wat is dat punten-systeem ?

Ha ja, er is 1 punt bijgekomen ! bedankt.

Ik zie wel niets om jou ook 1 of meerdere punten te geven ? Het is nog wat zoeken op die nieuwe forums. 🙂



m.
Bericht 4 van 4
laatste antwoord