annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

eBay veranderd maar verbetert niet

eBay heeft weer eens iets veranderd maar het is slechter geworden, je kan niet direct op uw account je moet 3-4 keer proberen om op uw account te geraken

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

eBay veranderd maar verbetert niet

Ik vrees dat hier niet veel reactie zal opkomen.

 

Het is al moeilijker om het forum te vinden, de vaste posters en top verkopers zijn zo goed als verdwenen.

 

Ebay heeft GEEN luisterend oor naar z'n Vlaamse verkopers, het is allemaal kapot.

 

Kapaza, 2dehands, catawiki, .... allemaal succesvolle sites maar Ebay is zo goed als gedaan, er komen geen kopers meer, dus blijven ook verkopers weg.

 

In betere tijden was ik met een andere account een topverkoper.   Nu is het enkel nog een kleine habbekrats meepikken omdat het in mijn winkel niet verkoopt en ik bied maar aan als het gratis aanbieden is, want ik heb maar een beperkt aanbod en als je maanden lang moet je objecten betalend te koop zetten ben je je winst vlug kwijt aan plaatsingskosten, dus ....

 

Je ziet ook nergens reclame of publiciteit.

 

Als je op Ebay.be gaat en je zoekt een bepaald item, dan krijg je eerst andere landen te zien.  Je moet al specifieke zoekopdrachten gaan instellen om effectief objecten in Belgïe aan te treffen.

 

Nu goed,  ik "gebruik" Ebay waar ik kan voor m'n eigen profijt en dat profijt is zeer zeer gering.  Daar dient het ook voor.

 

Als je de fora afloopt dan lijkt het onwaarschijnlijk dat Ebay nooit iets met die honderden commentaren gedaan heeft en dan kan je alleen maar concluderen dat ze aan België totaal geen belang hechten, of misschien zitten de verkeerde mensen die het beleid voeren in Ebay België op de verkeerde plaats.   Op lange termijn moet dit slecht aflopen.  Kan niet anders.

 

Spijtig.

 

 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

eBay veranderd maar verbetert niet

Mensen die het beleid voeren in eBay België? Die zijn er al meer dan 5 jaar niet meer hoor.

Alles wordt georchestreerd vanuit Berlijn of Dublin.

Ik had 14 dagen geleden nog telefonisch contact met een ebay-medewerker die zich in Berlijn bevond...

 

En wat eBay.be betreft, zijn we inderdaad voor de omzetcijfers van ebay een marginaal geheel... Bekijk ons landje en vergelijk dit met Frankrijk, Duitsland, GB, VS... we moeten eerlijk blijven en beseffen dat we met ons landje slechts een habbekrats binnenbrengen in een mastodont als eBay.

 

Dat er echter geen kopers meer zouden zijn, dat kan ik uit eigen ervaring toch tegenspreken hoor.

OK, ik moet er zelf niet van leven (werk naast de verkoop in bijberoep ook nog steeds fulltime) maar dit is altijd een bewuste persoonlijke keuze geweest...




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 3
laatste antwoord