annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers tool?

Ik kan totaal geen foto's meer plaatsen.

blijft maar "zoek draaien" en kan nergens aanklikken voor te downloaden.

Dank bij voorbaat.

t1972b

 

Bericht 1 van 19
laatste antwoord
18 ANTWOORDEN 18

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Ik heb een email verstuurd naar klantendienst afwachten zeker

Bericht 11 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

idd hier hetzelfde probleem 😞


@t1972b schreef:

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers tool?

Ik kan totaal geen foto's meer plaatsen.

blijft maar "zoek draaien" en kan nergens aanklikken voor te downloaden.

Dank bij voorbaat.

t1972b

 


 

Bericht 12 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Zelfde probleem. Al gemaild naar ebay (5 à 6  keer) maar geen reactie. Als service kan dat tellen.

Bericht 13 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

HALLO EBAY. MOGELIJK ENIGE RESPONS TE GEVEN AAN UW CLIÊNTEN!!!!!!!

Bericht 14 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Hier ook hetzelfde

Bericht 15 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

ik heb mij ook al gek gezocht naar een oplossing , kan je niet met een andere tool werken want turbo-liste kan je ook al niet meer downloaden 

 

Bericht 16 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

En zo gaat de derde dag in. mails halen niets uit. De Ebay klanten verdienen meer respect. De incompetentie van Ebay kwa klanternservice is schrijnend.

Bericht 17 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Ik had vorige week en dit weekend hetzelfde probleem.

De enige oplossing die ik vond, was de aanbiedingen plaatsen zonder de foto.

Daarna vanuit Mijn eBay in groep bewerken (individueel selecteren lukt niet omdat je dan teruggebracht wordt naar het nieuwe aanmaakblad).

In deze tool krijg je een overzicht van alle aanbiedingen en kan je de afbeelding wel bewerken zonder "draaiende bollekes" die me verdorie enorm gingen frustreren...

Indien er nog steeds geen oplossing is (heb ondertussen al een paar dagen niets nieuws meer aangeboden), bel ik eBay wel eens. Ik heb nog steeds een contactnummer Smiley Tong

 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 18 van 19
laatste antwoord

Nog iemand problemen met het downloaden van foto's op de nieuwe verkopers pagina?

Het oude aanbiedingsformulier werd teruggezet waardoor het probleem zou moeten opgelost zijn, zij het toch tijdelijk tot ze het nieuwe terugzetten in de hoop dat het dan wel werkt




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 19 van 19
laatste antwoord