annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TL synchroniseert niet meer ???

Het blijkt op dit ogenblik onmogelijk te zijn alle in aanbod zijnde objecten in 'actieve aanbiedingen' van TL te krijgen...

Heb ook al in 'extra'/opties/geavanceerde opties/synchr.opties/opnieuw instellen aangeklikt, maar zonder resultaat.

Iemand gelijkaardige ervaringen / oplossingen ?

Heb al op 2 verschillende computers geprobeerd 'voor het geval dat', maar zonder positief gevolg...





Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

TL synchroniseert niet meer ???

Heb ten einde raad op een computer in TL de account 'supergiftman' erafgegooid en terug geïnstalleerd.

Na installatie van de 'nieuwe' account 'synchronisatie met ebay' aangevinkt :

resultaat : aantal actieve aanbiedingen in TL = 115.

Reëel aantal actieve aanbiedingen op ebay = 500.

aiaiaiai...





Bericht 2 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

Bij mij is het ook zo. Verleden week heeft mijn database in Turbo Lister de geest gegeven. Onmogelijk die nog te openen want TL crasht iedere keer. 'k Had gelukkig nog ergens een backup staan van in september en nog wat csv bestanden. Het meeste is gerecupereerd. 'k Moest eigenlijk gewoon het materiaal wissen dat al verkocht was.

Maar via synchronisatie kreeg ik de helft binnen en het loop vreselijk traag.
Bericht 3 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

en deze situatie - of noem het bug - is nog steeds NIET opgelost ...





Bericht 4 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

joaquin-antique
Community-lid
Ik heb afgelopen weekend ook urenlang zitten tobben na een update om TL weer normaal te laten werken.

Ik heb TL opnieuw geïnstalleerd (over de oude heen) en zo'n 5 keer achterelkaar updates gedaan. Daarna werkte alles weer naar behoren.

Ik vind het een heel slecht programma en ben als de dood om updates te doen. :-D





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 5 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

In pure wanhoop Ebay klantendienst gekontakteerd en in samenspraak logbestand van TL doorgestuurd.

De dag erna kreeg ik een typische standaardmail voor mensen met een IQ beneden 50 met de nodige instructies die niet ter zake deden.

zo'n 5 keer achterelkaar updates gedaan. Daarna werkte alles weer naar behoren

Heb in navolging van Anneke elke dag geupdated en daarna gesynchroniseerd, en dit op twee computers.

Ongelooflijk maar waar: na ettelijke keren kwam alles goed ...

Ik vind het een heel slecht programma en ben als de dood om updates te doen.

Ik vind het een keigoed programma, omdat het precies doet wat ik wil dat het doen kan.

Ik zou niet zonder kunnen !

Maar inderdaad, de bugs en de update-problemen ... :_|

Het is onbegrijpelijk dat aan één der meest gebruikte programma's ter wereld (overdrijf ik nu echt ?) niet meer aandacht wordt besteed...





Bericht 6 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

Hier ook een groot probleem. Wilde TL zojuist opstarten en moest een 'nieuwe gebruiker aanmaken'. Blijkbaar vindt hij mijn listings niet meer. De oorspronkelijke bestanden staan nochtans waar ze moeten staan. Heb ze voor de veiligheid gekopieerd naar een andere plaats. Zonder resultaat. Ik vrees voor mijn 9500 listings in TL. 't Is al de tweede keer dat dit gebeurt!

En een backup maken lukte niet in Vista aangezien TL dan telkens crasht.

Zal nu TL eens de-installeren en zien wat het geeft.
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

strawberryloft
Community-lid
^ Ik heb identiek hetzelfde probleem, kan alleen een nieuwe gebruiker aanmaken en geen bestaande selecteren. Ik zou graag willen weten of dit probleem snel opgelost zal zijn want het is een tijdje geleden dat ik een back-up gemaakt heb...
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

TL synchroniseert niet meer ???

aiaiai ...

En een backup maken lukte niet in Vista aangezien TL dan telkens crasht.

Zelf nog nooit een probleem mee gehad, en ik neem nochtans - gezien nare ervaringen in het verleden - dagelijks een BU.

Heb je geen tweede computer of de computer van een vriend waar je TL kan opzetten + bestanden kopiëren ?

Op die manier is het me ooit gelukt een "beschadigd" bestand te redden ...

Nadien BU genomen op 2e computer, TL geherinstalleerd op 1e computer en BU teruggezet op 1e computer : alles was terug ok.

Zal nu TL eens de-installeren en zien wat het geeft.

Wat was het resultaat ?





Bericht 9 van 9
laatste antwoord