annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbo Lister sites verdwenen

joaquin-antique
Community-lid
Ik heb zojuist een nieuwe Turbo Lister update gedaan en jawel hoor, er is weer iets fout gegaan bij de makertjes van TL.
De verschillende sites waarop eerdere objecten geplaatst zijn, zijn verdwenen zodat je niet meer kunt zien waar je in eerste instantie je object hebt geplaatst.
Is dat bij jullie ook zo?





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Turbo Lister sites verdwenen

gerwal001
Community-lid
Heb zelfde ervaring opgedaan. Zeer vervelend
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Turbo Lister sites verdwenen

zowiedot
Community-lid
Sommige eerder geplaatste aanbiedingen op eBayFR.be verschijnen zelfs alsof ze indertijd op eBay.fr geplaatst werden !

Goed opletten dus en het vakje rechtsboven in het oog houden, op FR is er nl geen speciale actie...
zowie
Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Turbo Lister sites verdwenen

joaquin-antique
Community-lid
Ik heb na een update m'n landenvlaggetjes weer terug. :-D





Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Turbo Lister sites verdwenen

er is wel een ander probleem :

als je een winkel hebt in ebaynl.be en je plaatst een winkelaanbieding (of nu een vaste prijsaanbieding GTG ) via ebayfr.be dan wordt je volgens de kostenberekening van TL de prijs aangerekend alsof de aanbieding door een buitenlander wordt gezet :

ik kreeg voor een gelijke aanbieding via ebaynl.be 0.04 eur aangerekend en via ebayfr.be 0,56 eur (waarden excl btw met topwinkel)

Blijkbaar loopt ebay de geschiedenis vooruit en is volgens hen België al gesplitst ???

Is dit een bug of blijft dit zo ?

Kan iemand me het telnr geven voor powersellers zodat ik dit kan klaren met ebay ?

Ik laat wel weten hoe het afloopt ...





Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Turbo Lister sites verdwenen

Correctie : is een bug in TL, maar bij oploaden wordt correcte prijs aangerekend.





Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Turbo Lister sites verdwenen

In turbo lister al mijn objekten verdwenen.Krijg bij het opstarten steeds de mededeling om een nieuwe gebruiker aan te melden.

Bij melding aan de hulp service krijg ik hetvolgende antwoord : screen van hetgeen ik zie op de pc ! Weten ze zelf niet dat dat een blanco blad is met een kadertje om nieuwe gebruiker aan te melden?

Ook de vraag of ik administratierechten heb op mijn pc !!
Wat is dat voor iets,heb pc al tien jaar .(heb al wel eens hogere harde schijf gestoken en geheugen uitgebreidt)
Bericht 7 van 7
laatste antwoord