annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Turbolister : Staat is vereist, maar de dropdownbox is leeg ??!!

petewithak
Community-lid
Hallo,

ik heb sinds augustus het probleem dat ik geen aanbiedingen meer kan uploaden met Turbolister. Als ik bvb geheugen wil verkopen, dan geeft hij de foutmelding dat de staat vereist is, maar de dropdown box is leeg, dus ik kan niets selecteren.

Ik heb al 10x Turbolister verwijderd, opnieuw geinstalleerd, geupdate langs alle kanten. Ik ben echt radeloos aan het worden...

Help aub want ik kan geen aanbiedingen meer maken, dus kan ik ebay niet meer gebruiken... 😞

Alvast bedankt
Peter
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Turbolister : Staat is vereist, maar de dropdownbox is leeg ??!!

Heb ooit iets dergelijks voorgehad met een andere in te vullen kader.

Na telefonische kontaktname met ebay is dat toen opgelost geraakt.





Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Turbolister : Staat is vereist, maar de dropdownbox is leeg ??!!

petewithak
Community-lid
Ok bedankt, hopelijk kunnen ze me telefonisch helpen. 🙂
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Turbolister : Staat is vereist, maar de dropdownbox is leeg ??!!

'k Heb eens in de rapte een testveiling gemaakt voor het aanbieden van geheugen en krijg een 5-tal mogelijkheden in die drop-down box.



Ik had dat probleem ook een paar weken geleden maar is opgelost.



Bestaande veilingen waar dit nog niet ingevuld is en indien het niet lukt door alles te selecteren en alle objecten bewerken te kiezen, exporteer je ze naar CSV.  In het vak "condition" (3de kolom) tik je "3000" in als het om tweedehands gaat.  Als het een andere mogelijkheid moet zijn, vul 1 in: bv "nieuw", exporteer naar csv en dan zie je de correcte code.  Sla dan je bestand op en importeer het opnieuw.  In een wip is dat gebeurd.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord