annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Begint Ebay te flippen?

Begin deze maand krijg ik van Ebay een factuur van zo'n zeven euro, een paar dagen later stort ik dat geld waarna ik de week erop een mailtje vind dat mijn betaling werd geboekt. Vandaag echter krijg ik voor de vierde keer een herinnering voor die factuur... deze keer met een waarschuwing dat, als ik niet onmiddellijk betaal mijn account zal worden geschortst.... hallo zekers, denken die dat ik zeven keer ga betalen???

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

Begint Ebay te flippen?

Laat gewoon je facturen automatisch betalen, dan heb je daar geen probleem mee.  Wel steeds controleren natuurlijk.


 


Ebay trekt het bedrag automatisch van m'n paypalrekening af.


 


,-)

Bericht 2 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

Ik heb geen PP en daar ga ik absoluut niet aan beginnen ook niet, maar waar het gaat is, dat Ebay mij eerst een mail stuurt met de bevestiging dat de betaling in orde is en me dan nadien al tot vier keer toe een betaalherinnering stuurt.


 


Dat is even gek als zou jij een koper markeren als "betaling ontvangen" en nadien een geschil opend wegens niet-betaling!


Dit is toch te gek voor woorden.

Bericht 3 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

Je hoeft geen paypall rekening te hebben om automatische betalingen te doen.  Ebay wordt bij mij automatisch betaald via mijn gewone bankrekening.  Super gemakkelijk, betalen moeten we toch.

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

Inderdaad, dit kan ook gewoon via domiciliëringsopdracht




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

Mensen, het gaat hier niet over de wijze van betalen hé... vinden jullie het normaal dat, als je een rekening betaald, de begunstige je zelf laat laat weten dat de betaling werd geboekt, je nadien met rappels lastig wordt gevallen over diezelfde rekening die ze naar hun eigen zeggen reeds hebben ontvangen???

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

Iedereen weet dat er bij ebay ivm betalingen al eens iets kan mislopen.....dus gewoon een domiciliëring en het probleem is opgelost.


En ja je hebt gelijk het zou niet mogen ,maar doe er dan iets aan om dat probleem in 2012 te vermijden.


.


Bericht 7 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

En Ebay flipt alweer.... krijg ik nu een mail met de mededeling dat mijn aanbieding werd verwijderd omdat ze in strijd is met de regels????


Het gekke van alles... ik heb hier al een paar maand niet eens een aanbieding staan! Nu gaan ze al aanbiedingen verwijderen die niet eens bestaan... goe bezig!

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

van flippen gesproken !


 


ik krijg een email van ebay ACTIE VEREIST !!!!


 


maar moet wel 0 euro betalen !


 


eBay-rekeningnummer:  Exxx943776xxx-EUR
Creditcard:  MSC XXXX-XXXX-XXXX-0136
Openstaand bedrag verschuldigd:  €0,00

Beste saskia delamont (saskialampo),

Bij deze ontvang je een waarschuwing dat je saldo nog steeds niet is vereffend, omdat onze tweede poging om het bedrag van je creditcard af te schrijven is geweigerd. Neem contact op met je creditcardmaatschappij om de reden van de weigering te achterhalen. Als je account achterstallig is, wordt deze geblokkeerd van nieuwe biedingen of aanbiedingen.


Overigens zijn betalingen die in de afgelopen vijf werkdagen zijn verricht, niet in dit bericht meegenomen. Als je saldo €0,00 bedraagt of als je onlangs hebt betaald, moet je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

Begint Ebay te flippen?

@saskialampo


 


Waarom verbaasd me dat niet... zo had ik vorig jaar een confict met Luminus... factuur 0.00€ te betalen voor xx/xx/xxxx waarna ik een week of vier later een aanmanig kreeg voor een onbetaalde factuur... kosten 15€.... hoe kan je 0.00€ storten????


De discussie over die aanmaningskosten, intussen opgelopen tot 45€ is nog steeds gaande... zijn ze nu helemaal zot geworden ofzo?

Bericht 10 van 10
laatste antwoord