annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

Ik probeer alles om eBay te bereiken. Niets lukt. U doet alles om het onmogelijk te maken om eBay support te bereiken! Zielig!

 

Welk probleem stel ik vast? Ik probeer een zoekopdracht in te geven. eBay antwoordt dat ik teveel zoekopdrachten heb en er een aantal moet deleten. Maar ik heb er geen! Het eBay-programma faalt en dat is niet de eerste keer dat ik dat vaststel. 

 

Wanneer gaan jullie daar eens iets aan doen? En wanneer gaan jullie er opnieuw voor zorgen om bereikbaar te zijn???

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

Wie is jullie, eBay neem ik aan, die vindt u hier niet, dit is een ingehuurd blog.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

Simpel. Ebay heeft tegen de schenen van zoveel kopers/verkopers geschopt dat die overstelpt worden met boze telefoons/boze mailberichten. De keren dat ik zelf belde kreeg ik steeds dezelfde personen aan de lijn. Zonder twijfel kunnen die de vele oproepen niet meer bolwerken. En dan wordt het een oplossing op zijn Ebays: gewoon niet meer opnemen. Dat "lawaai" dooft zo wel.

 

Als we zelf lang genoeg zwijgen dat onze database gehackt is en dat er 10.000'en persoonsgegevens ontfrutselt werden dan is deze hack nooit gebeurd.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

besparing is een oorzak,mensen onslagen zorgt voor meer vinst,en spreken tegen de muur is goedkoper..lol

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

Vandaag zelf nog naar ebay gebeld... binnen de 2 minuten had ik een medewerker aan de telefoon.

Resultaat van het gesprek was allesbehalve bevredigend maar het systeem werkt nog wel degelijk




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

'Het systeem werkt wel degelijk???'

 

Dat is wel helemaal niet wat ik ervaar!!!

 

Ik kreeg een vraag om mee te delen wat het probleem was. (Dat doen ze wel.) Ik antwoord in detail. En...? Nog niets. (Waar dienen dan dat soort 'evaluatiemails voor?')

 

Ik wil een zoekopdracht opslaan en het systeem geeft aan dat ik teveel zoekopdrachten heb, maar dat is helemaal niet waar. Ik heb nl. geen enkele zoekopdracht acief. Dus, het systeem werkt helemaal niet!

 

Ik vind het ergst van al dat de supportdienst niet meer bereikbaar is. Ik kan geen mail sturen met een printscreen van wat ik zie. U hebt getelefoneerd? Ik zie helemaal niet waar ik zou kunnen telefoneren en, nogmaals, ik wil niet telefoneren, ik wil een mail sturen met printscreens die wel degelijk mijn standpunt bewijzen!

 

Dat is echt ongehoord voor een firma met wereldfaam. 

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

Ik bel niet meer, ik mail niet meer, ik zet nog amper iets online.

 

ik ben de winnaar, ebay heeft met mij erbij al veel verkopers verloren.

 

die diepvriezer 2 dagen terug stond op kapaza, lekker gratis, is verkocht en opgehaald,  die vaas van 750 euro op 2dehands, 't was een heel goeie vaas, verkocht en opgehaald, 0% commissie in de sjakoch.

 

voila.

 

 

,-)

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Het is onmogelijk om eBay support nog te bereiken. eBay gaat in de fout!

lol goe gedaan

Bericht 8 van 8
laatste antwoord