annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het kan snel gaan

Object vinden, volgen, bieden, winnen, betalen bij afhalen en wederzijdse FB... allemaal op minder dan één dag!


Soms kan het heel snel gaan :^O

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Het kan snel gaan

Woont die verkoper in de buurt ?


Bij mij gaat het heel traag, iemand koopt iets 3 weken geleden, na 1 week krijg ik een bericht of ze mag wachten met betalen omdat ze nog iets wil kopen, dus vorige week woensdag nog iets gekocht. Nu 9 dagen later nog altijd niks betaald, ik heb gisteren een herinnering gestuurd en laten weten dat ik volgende week op vakantie ga. Even opzoeken hoeveel tijd ik nog heb om een geschil te openen voor die eerste verkoop, dat is ondertussen 23 dagen geleden.

-- Bewerkt door mikmak147 om 30 Mar 2012 8:37 CEST


m.
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Het kan snel gaan

silvercats1
Community-lid

Het kan inderdaad snel gaan, dit vind ik nog altijd het leukst 🙂 heb dit ook al meegemaakt!

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Het kan snel gaan

silvercats1
Community-lid

@Mikmak, ai dat sleept aan zoiets, ik loop dan al op de toppen van mijn tenen denk ik. Nu dat is omdat ik zo een rappe ben dat ik dan denk dat ze allen zo zijn. heb geleerd om daar wat rekening mee te houden maar als uw karakter zo is , kan het moeilijk zijn:-) prettige vakantie 😄

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Het kan snel gaan

En als het toch over snel gaan moet handelen... Ik heb er eentje die voor't eerst kocht op ... 26/08/2011 (ja je leest het goed)


Af en toe koopt hij eens iets bij en betaalt dan zoveel weken later een deeltje maar steeds zonder de verzendkosten te betalen...Nu staat hij ongeveer een 20 euro in't "rood" en vraagt hij me nog steeds om af te wachten wat ik ook doe...


Alleen... het wordt al bijna een boekhouding apart om bij te houden 😞


 


En voor de rest heb ik er nog 2 lopen die reeds meer dan een maand geleden kochten (terugkerende klanten), al beloofden te betalen maar ondertussen wel een geschil kregen dewelke afgesloten werd als niet-betaler. De dag dat ze alsnog betalen, laat ik het geschil verdwijnen en krijgen ze een positieve maar eigenlijk zou hier ook iets aan kunnen gedaan worden via DSR-systeem voor kopers hé?


 




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Het kan snel gaan


Woont die verkoper in de buurt ?


Bij mij gaat het heel traag, iemand koopt iets 3 weken geleden, na 1 week krijg ik een bericht of ze mag wachten met betalen omdat ze nog iets wil kopen, dus vorige week woensdag nog iets gekocht. Nu 9 dagen later nog altijd niks betaald, ik heb gisteren een herinnering gestuurd en laten weten dat ik volgende week op vakantie ga. Even opzoeken hoeveel tijd ik nog heb om een geschil te openen voor die eerste verkoop, dat is ondertussen 23 dagen geleden.


Verkoper woond idd in de buurt, maar dat weet je niet altijd op voorhand hé... nu ja, ikke content, verkoper content... enne, om een geschil te openen heb je 40 dagen tijd vanaf datum van aankoop.

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Het kan snel gaan

Net 2 geschillen voor die aankopen geopend, 40 dagen klopt wel niet. Je kan 2 soorten geschillen openen tot 32 dagen na deaankoop, daarna kan je alleen nog een geschil voor wederzijdse annulatie indienen. Dus 2 soorten geschillen geopend, voor die eerste aankoopwas een gewoon geschil al te laat. ;\


Tot wanneer kan men een herkansingsaanbod sturen ?

-- Bewerkt door mikmak147 om 3 Apr 2012 18:43 CEST


m.
Bericht 7 van 7
laatste antwoord