annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar zijn de spelletjes ?

Allemaal verdwenen ??? 😮

m.
Bericht 1 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Allemaal verdwenen ??? 😮

Da's hier dus typisch een geval van "veranderen-om-te-veranderen, althans zo op het eerste gezicht.

Het kan nooit de bedoeling geweest zijn van de nederlandsialige community stokken in de wielen te steken, omdat deze toch al niet veel meer voorstelde.

Bij de franstaligen, daarentegen WAS het wat anders, maar nu is het daar ook zo doods als een woestijn.

Allee, als DAT de bedoeling was, zijn ze in hun opzet geslaagd. Proficiat, dames en heren van ebay !

Ikzelf  hou het voor bekeken , hier op de borden...

Weliswaar postte ik ook niet erg veel, maar ik was wel een regelmatig lezer .

Met de nieuwe structuur is daar echt geen lol meer aan ;ik haal mijn dagelijkse portie puzzelplezier liever uit de krant.

Exit Sinaaiman van de prikborden...

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 11 van 17
laatste antwoord

Bye bye Sinaaiman, heel jammer, maar ik snap het wel ! Het is hier compleet ongezellig geworden, ik zal hier ook niet veel meer komen. 😐

m.
Bericht 12 van 17
laatste antwoord

Zie het een weekje aan Sinaaiman, misschien valt het wel mee als je het wat beter gewend bent.

Photobucket

Bericht 13 van 17
laatste antwoord

Wat betekenen die rode, grijze of half rode - haff grijze bolletjes voor de titels van een onderwerp ? Rood is denk ik niet-gelezen, grijs gelezen, maar die halve bolletjes staan soms bij onderwerpen die ik al gelezen heb, soms bij niet gelezen ontwerpen ? Niet duidelijk en ik vind er nergens uitleg over !

m.
Bericht 14 van 17
laatste antwoord

Wat betekenen die rode, grijze of half rode - haff grijze bolletjes voor de titels van een onderwerp ? Rood is denk ik niet-gelezen, grijs gelezen, maar die halve bolletjes staan soms bij onderwerpen die ik al gelezen heb, soms bij niet gelezen ontwerpen ? Niet duidelijk en ik vind er nergens uitleg over !

rode bolletjes= niet gelezen
halve bolletjes= gelezen, maar er heeft iemand anders wat geschreven in dat draadje nadien
grijze bolletjes= gelezen en geen toevoegingen

Met vriendelijke groet,
Martijn
Bericht 15 van 17
laatste antwoord

Als men er met de rechtermuisknop op klikt ziet men bij afbeeldingsinfo: read, unread en updated. Dus de betekenis zou moeten zijn:

rood: ongelezen

grijs: gelezen

half rood/half grijs: bijgewerkt

Of het altijd zal kloppen met de werkelijkheid is een andere zaak.;-)

Te laat! 😉

-- Bewerkt door hughwitte om 10 Sep 2010 9:37 CEST

En dit forum heeft zo te zien een edit mogelijkheid! Dat is wel een verbetering.

-- Bewerkt door hughwitte om 10 Sep 2010 9:46 CEST
mvg

_____hughwitte________________
Bericht 16 van 17
laatste antwoord

De spelletjes-afdeling is al een tijdje opnieuw geopend, maar is blijkbaar moeilijk te vinden, hier een routebeschrijving.

Neem hier links onder 'Community' de link 'Groepen', dan kies je 'Plezier en Vrije tijd'. Daar vind je de Test-groep, op dat moment moet je lid van de groep worden om verder te kunnen gaan. Dan kies je uit 'Menu groep' de link naar 'Onderwerpen', daar kom je bij de spelletjes terecht.

Iedereen welkom ! 🙂

Binnenkort worden nieuwe spelletjes opgestart en ook oude spelletjes heropgestart.

m.
Bericht 17 van 17
laatste antwoord