annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

inbraak

zuster12
Community-lid

aan alle ebayleden graag hun aandacht


er is vorige zondag op maandag (06/02/2012) bij mij ingebroken, en de volgende nacht zijn ze nog eens terug geweest


bijgevolg mijn ganse collectie munten en biljetten is gestolen


munten + - 10.000 / belgische biljetten + - 150


mocht er iemand ergens een party zien aangeboden worden hier of op andere plaats wil je mij aub inlichten??


ook hier geldt een vindersloon wees gerust


van harte dank voor jullie hulp

Bericht 1 van 10
laatste antwoord
9 ANTWOORDEN 9

inbraak

Ik kijk graag mee uit, beste, en met mij alle forumbezoekers.


En ik kan je wel melden dat je daarvoor geen vindersloon hoeft te beloven.


Sterkte !




Bericht 2 van 10
laatste antwoord

inbraak

Zijn er specifieke zaken waar we kunnen op letten?




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 10
laatste antwoord

inbraak

Zoals het zijspoor al vroeg... zijn er bepaalde kenmerken waarmee we kunnen vermoeden dat het om die gestolen munten gaat?

Bericht 4 van 10
laatste antwoord

inbraak

Ik ben een beetje nieuwsgierig, ik vraag me af hoe het mogelijk is dat er 2 nachten na elkaar ingebroken wordt?



m.
Bericht 5 van 10
laatste antwoord

inbraak


Ik ben een beetje nieuwsgierig, ik vraag me af hoe het mogelijk is dat er 2 nachten na elkaar ingebroken wordt?



Waarom is dat zo vreemd? Hier bij ons in de lagere school werd er vijf jaar geleden tijdens de zomervakantie vijf keer op rij ingebroken, daarna gespreid over twee weken nog eens drie keer, bij de laatste inbraak kon men eindelijk de daders op heterdaad betrappen.


Dat gebeurt wel meer hoor, als er zodanig veel te rapen valt dat ze het niet in één keer kunnen meenemen, tja, dan kan je je aan een volgend "bezoek" verwachten, maar dat dat net de volgende nacht zal zijn, dat kan niemand voorzien.... enfin, het zal je maar overkomen.

Bericht 6 van 10
laatste antwoord

inbraak

Na 1 inbraak zou ik toch onmiddellijk alles beter beveiligen, of de meest waardevolle voorwerpen naar een veiliger plaats brengen.



Maar goed, kunnen we een goede beschrijving krijgen van wat er zoal gestolen is ? Dan kunnen we het in de gaten houden.



m.
Bericht 7 van 10
laatste antwoord

inbraak

speedsterboy1
Community-lid

Niet zo eenvoudig vrees ik, nu mag je nog zeker zijn dat uw munten ergens worden aangeboden, hoe ga je bewijzen dat die van u zijn? op die dingen staat geen naam he.


Is zoals met bv gestolen fietsen, ga naar een kijkdag van de gemeente, je bent zeker dat uw fiets daar tussen staat maar als je niets in handen hebt (gegraveerd op specifieke plaats, aankoopbewijs met serienummer) wel vergeet het dan dat je uw fiets gaat meekrijgen.

Photobucket

Bericht 8 van 10
laatste antwoord

inbraak

k**t*
Community-lid

hallo , ik heb echt maar echt medelijden met u,ik ben 3 boeken van mijn pa bestolen,allemaal zilver,ik heb me indertijd over 5 jaar moeten ziek zetten,dacht een hartaanval te krijgen,ik weet hoe u zich voelt ECHT WAAR ik weet waarover ik spreek.nij ons in de club,al drie inbraken,dat moeten er zijn,die in het milieu rondlopen,tegenwoordig,als beurs is,houd iederèèn ,een oog in zeil,maar ja,hoe kan je ze herkennen,die varkens kuisen het op,en je herkent je munt niet meer,waar ik overal gezocht en gelopen heb,ja man,hopelijk loopt het voor u goed af.ik zelf zou mijn munten ook niet herkennen,na 5 jaar-je kan ze toch niet graveren-jong toch,ik zal zondag bij ons eens kijken,of er iemand met munten te koop loopt,die er anders niet komen! veel sterkte.van een echte particuliere verzamelaar.

Bericht 9 van 10
laatste antwoord

inbraak

k**t*
Community-lid

hallo beste,heb wegens verbouwingen,nog niet kunnen antwoorden,maar over 14 dagen bij ons was er niets speciaal te bespeuren,ik heb vandaag lidboekje gekregen,van dendermonde,zal ook nu zaterdag een oog in zeil houden,zoals alle anderen,hopelijk word er toch iets aangeboden,aar ik vrees ervoor,ik zou eerder denken op rommelmarkten,ik kan er van meespreken,ik wens u alvast beterschap,ik ken u niet,maar ik ben al 45jaar verzamelaar,en ben gepensioneert,zal zaterdag uitkijken hou je goed mvg fam christiaens

Bericht 10 van 10
laatste antwoord