annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankondigen PROMOTIES

Laten we alle promoties, op welke Ebay site ook, hier melden, zodat we weten waar er een is. Of het nu Australië of Spanje is. Komt van pas voor iedereen!
Bericht 1 van 469
laatste antwoord
468 ANTWOORDEN 468

Aankondigen PROMOTIES

Ik heb van alle geld-terug-acties al altijd netjes mijn geld terug gekregen, zonder enige uitzondering...
Bericht 141 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Dit weekend 10p listing op UK
ALLEEN voor de categorie KLEDING

http://pages.ebay.co.uk/sell/Aug06CSA/
Bericht 142 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

22 augustus 2006; plaats nu iets in je winkeltje en betaal je blauw.... en dan nog worlwide!]:)
Bericht 143 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Awel, waar is de grote promotie voor het einde van elke augustusmaand?
Ik had hier ergens gelezen dat dit elk jaar zo was!
Is deze vervangen door de promo "enkel voor conversie van winkel naar veiling 50%" ?
Daar zijn we natuurlijk niets mee he... Sonny,
Sneps
--- in mijn aanbiedingen nu een excel sheet om je winst te berekenen met de nieuwe tarieven ---
Sonny,
Sneps
--- in mijn aanbiedingen nu een excel sheet om je winst te berekenen met de nieuwe tarieven ---
Bericht 144 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Ook al in verwarring:

lWel, er zijn twee promoties die nu lopen.

Een die loopt voor de 24ste en de 25ste en die voor iedereen geldt. Hier krijgt u 50% korting op de plaatsingskosten voor veilingobjecten en vaste prijs objecten EN 50% korting op de Galerijkost oor veilingobjecten en vaste prijs objecten .
Opgepast, deze actie geldt niet voor winkelobjecten.
De kosten van deze promotie worden onmiddellijk gecrediteerd.

Verder is er ook de promotie die enkel bedoeld is voor:
* Belgische gebruikers (op basis van registratiegegevens)
* met winkel op eender welke eBay site
* die open was op 21 juli 2006
* ongeacht de site waarop u ooit inschreef (bv op .com of .fr)

Van 22 augustus tot en met zondag 3 september krijgen belgische winkeleigenaars 50% korting op plaatsings- en galerijkosten. Deze promotie geldt enkel voor winkelhouders die een eBay Winkel hadden op 21 juli 2006. Deze promotie geldt voor zowel winkelobjecten die geconverteerd worden als voor nieuwe objecten die als veiling of aan vaste prijs aangeboden worden.

De kosten worden eerst aangerekend en later, ergens in oktober, gecrediteerd.

I used to care
but things have changed.

The Invisible Store.

Nieuwsgierig? Klik op het zwarte blokje:

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 145 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Ik heb gisteren 2 objecten vanuit mijn winkel naar een veiling geconverteerd. Alhoewel er tijdens de conversie stond dat het 40 cent per veiling ging kosten, stond er achteraf 25 cent aangerekend op de lopende kosten, en stond er speciale actie bij.
Of ik nu later nog een creditering zal krijgen als winkeleigenaar, daar heb ik dus het raden naar.
Promotie van 24 en 25-08 geldt niet voor nieuw geplaatste winkelobjecten volgens mij. In het verleden was dat in ieder geval zo.
Bericht 146 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Promotie van 24 en 25-08 geldt niet voor nieuw geplaatste winkelobjecten volgens mij. In het verleden was dat in ieder geval zo

Klopt, niet omdat het in het verleden zo was, maar omdat de huidige promoties alleen voor veilingen en NuKopen in de lijsten geldt en niet voor winkelobjecten.

bij Mammon, alweer een gratis advies van ...

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~

bij Mammon, omdat eBay zijn verkopers oplicht niet langer gratis advies van ...

oranje~

Bericht 147 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Voor wie het nog niet weet; gratis verkoopvormgever, gratis galerij in Nederland en zegge dat dit geen promotie is....
Bericht 148 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Voor degenen met een account bij eBay Nederland die het aandurven om Turbo Lister 2 te gebruiken:

http://pages.ebay.nl/fld/060901.html

oranje~

oranje~

Bericht 149 van 469
laatste antwoord

Aankondigen PROMOTIES

Er staat wel "Iedereen die lid is van eBay Nederland" Sonny,
Sneps
Sonny,
Sneps
Bericht 150 van 469
laatste antwoord