annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankopen in de UK

a-love-lady
Community-lid

Heeft er iemand ervaring met aankopen in de UK?


Ik heb namelijk voorwerpen aangekocht in de Uk en betaald met home bankieren en heb hiervoor nog eens ongeveer € 16 extra kosten betaald met de opdracht dringend.


Ondanks enkele mails en het opsturen van copie van betaling laat deze persoon niets meer van zich horen.


De betaling is uitgevoerd op 09/09/2010, zou het kunnen dat ondanks de extra betaling van dringend hij de betaling nog niet ontvangen heeft ???


Heeft iemand hier ervaring mee?


Ik vind het toch eigenaardig dat deze niet reageert op mijn mails.


Groetjes,


A-love-lady

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Aankopen in de UK

hughwitte
Community-lid

Gaat het over uw UK aankopen van 7 en 10 september?  Dat is nog maar enkele werkdagen geleden. Best nog wat geduld hebben. Het is een grote verkoper met enkele honderden verkopen per dag, daar is een vlotte communicatie dikwijls een probleem.



Misschien voor de toekomst eens denken om een PayPal account te openen en daar uw niet-euro aankopen mee te betalen. Dat is gratis, op wisselkosten van 2,5% na. En dan kunt u in noodgeval uw geld terugkrijgen via de PayPal kopersbescherming.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aankopen in de UK

a-love-lady
Community-lid

Het probleem is dat ik niet meer met PayPal kan werken omdat ik op een bepaald moment van provider ben veranderd en dus ook van mailadres dat was doorgegeven, maar PayPal bleef hardnekkig het oude mailadres gebruiken zodanig dat ik niet meer aan het geld geraakte van mijn verkopen destijds.


Ben daarom ook gestopt met verkopen.


Maar ik wil natuurlijk nog wel inkopen, maar ja zoals u zegt ligt het aan de redenen die u vermeld, dus nog even afwachten, want ik durf natuurlijk mijn tweede aankoop voorlopig niet betalen zolang ik mijn eerst aankoop niet heb ontvangen.


In ieder geval bedankt voor uw snelle reactie,


Groetjes,


A-love-lady

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Aankopen in de UK

a-love-lady
Community-lid

Dank zij eBay heeft de verkoper gereageert met als antwoord dat deze de betaling niet heeft ontvangen,


alhoewel de betaling onmiddelijk van mijn rekening is gegaan.


Die betaling van 53,93 Euro heeft mij 69,06 Euro gekost.


Ik ben gaan zien naar zijn feedback en dit is om je haren uit te trekken, 176 negatieve op 12 maand en dan de commentaar erop, ik had beter eerst gaan zien naar zijn negatieve feedback, probleem is dat ik het niet wist en kort erop nog eens 3 items kocht die ik nu niet meer betaal natuurlijk.


Het enige advies dat eBay telefonisch hier op geeft is bel er even naar ??? jongens zo wordt het een hele dure grap.


Ik begrijp niet dat deze man die ook vervalsingen opstuurt volgens de commentaar nog kan handelen op eBay.


Als er iemand richting Manchester gaat geef een seintje, dan kan je misschien mijn aankoop meebrengen (grapje)


a-love-lady

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Aankopen in de UK

e-user2
Community-lid

Dat je van provider verandert bent dat weerhoudt er je toch niet van dat je nog steeds kan inloggen op je paypal?



Je kan dan toch een tweede e-mailadres (zelfs meerdere) koppelen aan die paypal en je paypalberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres?

-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 5 van 5
laatste antwoord