annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Advies ..

ywdt
Community-lid

Allo,

Ik heb onlangs een bieding in Duitsland gewonnen voor een processor. De feedback van de verkoper lijk me wel ok maar hij had belooft de goederen op te sturen vrijdag en het is nog steeds niet gebeurd.

Ik heb berichten, mails en ook proberen te bellen maar sinds vrijdag krijg ik geen antwoord.

Het ga over een redelijk hoog bedrag, betaal via Europeaanse  overschrijving.

Ik begrijp dat een verkoper niet continu achter zijn pc en zeker niet direkt kan aantwoorden maar ik vindt da zeker niet kunnen want op het "annonce" zeg hij wel dat hij het ga versturen zodra hij het geld heeft.

Wat zou ik meer kunnen doen om die verzending in orde te krijgen?

MVG

Bericht 1 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Advies ..

je heb de eerste fout gemaakt om niet via paypal te betalen, of kon dit niet?

Verder moet je rekening houden dat een europese betaling tot 7 dagen kan duren voordat het op deze persoon zijn rekening staat.

als hij belooft heeft en bevestigd dat hij het geld ontvangen heeft, dan kan het nog tot 4 a 5 dagen duren voordat het hier geleverd word.

Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Advies ..

En soms zelfs langer. De post in sommige landen is vrij traag. Mijn eigen ervaring met Duitsland is dat het daar inderdaad niet al te snel gaat met de post.

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Advies ..

ywdt
Community-lid

Die verkoper heeft geen paypal. Hij heeft wel een positieve feedback >100.

Ik doe vaker betaling naar DE en een duurt max. 3 werkdagen.

Hij heeft wel bevestig dat hij de betaling heeft ontvangen op donderdag 14/04.

Begin van de week heb ik, na 2 x bellen en een paar keer mailen de volgende aantwoord gehad 18/04 : "I ask very much around sorry for my late answer.The CPU is on the way to you and should go morning; at the latest however, the day after tomorrow with you at home arrive.Anyway she is guaranteed still before Easter with you and you can start with do to your new high speed PC"

Dus ik blijf mooi thuis elke dag, met die goeie weer btw.. en er komt gewoon niets binnen.

Geen info over de shipping.

Waar/Hoe can ik ebay contacteren ivm die zaak?

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Advies ..

"Geen info over de shipping."

OK, info vragen over de shipping? Hoe heeft hij/zij dit verzonden?

Ondertussen kun je een klacht wegens niet ontvangen goederen (heb ik dus dikke slechte ervaring mee 🙂 ) open bij ebay. Zet ook in die klacht de mail die hij/zij verzonden heeft dat het geld ontvangen is op 14/04.

graag gedaan

Comp-shop

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Advies ..

ywdt
Community-lid

Waar / Hoe can ik ebay contacteren ivm die zaak?

Bericht 6 van 7
laatste antwoord

Advies ..

dit is de link die je de nodige info geeft denk ik...

http://pages.ebay.nl/help/buy/item-not-received.html

graag gedaan

-- Bewerkt door comp-shop om 22 Apr 2011 13:14 CEST
Bericht 7 van 7
laatste antwoord