annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe versturen jullie naar het buitenland ?

Ik krijg veel vragen naar het versturen naar het buitenland en geef dan de officiëele prijs van bPost. De BTW (ben namelijk zelfstandige in bijberoep) neem ik telkens op mij. Echter krijg ik steeds te horen dat dit veel te duur is en krijg ik soms te horen dat ze denken dat ik aan de verzendingskosten wil verdienen terwijl dit zeker niet is want het neemt een hap(je) uit mijn winstmarge.

 

Met welke logistieke partner versturen jullie het goedkoopst naar het buitenland ?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Hoe versturen jullie naar het buitenland ?

Hoi, als je veel moet versturen is het beter dat je eens met je postkantoor gaat praten.

 

Ik heb sedert 3 maand een contract en de prijzen zijn zeer laag voor het buitenland.

 

Op die manier kan je je btw wel meerekenen en zelfs nog iets extra voor de kosten.

 

Als voorbeeld:  Naar nederland 6.24 euro (excl. btw tot 2 kg)    prijzen kunnen voor andere zakelijke verkopers anders zijn, het is afhankelijk van hoeveel je verkoopt.

 

Precies doordat ik nu scherpe prijzen heb, verstuur ik meer naar het buitenland.

 

Als je je email eens naar mij stuurt, stuur ik je eens een pdf met mijn prijzen die ik kreeg.

 

Voor mij zou het om 100 pakjes per maand gaan, maar ik weet niet of ik daar aangeraak, ben nog steeds aan het opbouwen.

 

,-)

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Hoe versturen jullie naar het buitenland ?

PostNL België is vaak goedkoper voor pakket met track&trace: onlineverzendservice.be

 

 

Bericht 3 van 3
laatste antwoord