annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Item verdwenen

Onlangs een tablet PC gekocht van een lid uit het verenigd koninkrijk, en na aankoop is het object dat ik gekocht had gewoon 'verdwenen'. Ik kan het niet meer terugvinden in "Mijn ebay". Ik heb het betaald met PayPal, en daar heb ik wel de transactiegegevens van.



De verkoper blijkt nu plots chinees te zijn, en reageert helemaal niet op mijn mails. Ik heb nu dan ook een klacht neergelegd bij het PayPal klachtencenter, in de hoop dat ik toch nog mijn centjes terug krijg. Maar dat zal volgens mij wel in orde komen.



Wat ik wel heel vreemd vond, was dat het object zo maar kon 'verdwijnen'. Als ik het object nummer ingeef krijg ik de melding dat het item verwijderd is, of niet meer verkrijgbaar. Ik vraag me af hoe dat kan? Ik heb het nochtans gekocht via ebay, en heb bewijs dat ik het object gekocht heb via PayPal. Maar op ebay kan ik helemaal niets meer van deze transactie terugvinden.



Zijn er nog leden die dit ooit meegemaakt hebben? En hoe kan het dat een object na aankoop zomaar kan verdwijnen van ebay?



Alvast bedankt voor de hulp.





Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Item verdwenen

eerst eens kijken of de verkoper nog actief is op Ebay, zoniet, dan heeft ebay deze verkoper verwijderd wegens teveel klachten en/of oplichting.



Door deze verwijdering zijn ook al zijn aanbiedingen verwijderd.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Item verdwenen

Het gaat over http://myworld.ebay.co.uk/jams999jar/



Deze gebruiker is bij mijn weten niet verwijderd.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord