annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Refund gekregen, na 3 weken komt pakje aan

Ik koop 3 weken geleden een kaart in de UK, de volgende dag krijg ik een mail dat mijn pakje verstuurd is. Na 2 weken nog geen kaart, dus ik stuur een mail naar de verkoper om te vragen wanneer hij de kaart verstuurd heeft en open tegelijk een geschil (ondertussen had ik gezien dat zijn FB niet al te best is). Hij antwoord dat de verzending ongeveer 10 dagen duurt, hij zegt niet wanneer hij de kaart gestuurd heeft, en hij geeft onmiddellijk een refund, wat ik niet gevraagd had, ik wou liever mijn kaart hebben. Maar goed, omdat hij direct terugbetaalt veronderstel ik dat hij de kaart helemaal niet opgestuurd heeft en bestel ik de kaart opnieuw, niet op eBay maar bij een online boekhandel.


Vandaag 3 weken later komt de kaart die ik op eBay besteld had aan (die was niet in Engeland maar in Rotterdam verzonden, heel raar), wat doe ik nu, die kaart terugsturen ? of de refund terugsturen ? (dat lukt niet zomaar, heb het al eens gezocht) of helemaal niets doen, maar dat is niet eerlijk tegenover de verkoper. Ik heb maar 1 kaart nodig, ik heb wel geen zin om deze kaart direct terug te sturen, ik wacht liever tot de kaart van de online boekhandel er is, zodat ik zeker 1 exemplaar heb !

-- Bewerkt door mikmak147 om 29 Jun 2011 18:40 CEST


m.
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Refund gekregen, na 3 weken komt pakje aan

Mijn pakje kwam niet rechtstreeks uit de UK, maar via Rotterdam, wat mogelijk een verklaring is voor de lange verzendtijd, ik denk dat de verkoper alle pakjes voor Nederland en België in één keer, eens per week ofzo naar Rotterdam stuurt, en dat ze vandaar verder verstuurd worden ? Maar toch 3 weken, heel lang !!!!


En ja ik heb een e-mailadres van de verkoper, ik hoop dat het hetzelfde is als zijn PP-adres, ik zal de re-refund maar naar daar sturen.



m.
Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Refund gekregen, na 3 weken komt pakje aan

hughwitte
Community-lid


En ja ik heb een e-mailadres van de verkoper, ik hoop dat het hetzelfde is als zijn PP-adres, ik zal de re-refund maar naar daar sturen.




Niet noodzakelijk, zeker bij supergrote verkopers als deze (meer dan 15 000 feedbacks de afgelopen maand) worden dikwijls verschillende e-mail adressen gebruikt voor communicatie en PayPal, om de administratie wat ordelijk te houden.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Refund gekregen, na 3 weken komt pakje aan

Ha, het is gelukt, idd het lukte niet via eBay, als je invult dat het een betaling is voor een eBay-object, wordt je naar de check-out van eBay verwezen, waar er staat 'error'. Dus dan maar aangeduid als 'payment for goods', en het ebay-objectnummer vermeld in het bericht bij de betaling.


Bedankt iedereen voor de raad ! 🙂

-- Bewerkt door mikmak147 om 2 Jul 2011 12:00 CEST


m.
Bericht 13 van 13
laatste antwoord