annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper stuurt het pakketje niet op, en antwoord niet op mails.

bernardv1106
Community-lid

Hallo,



Op 28 november 2011 kocht ik een PS3 game op eBay van iemand uit Duitsland. En diezelfde dag heb ik dat nog betaald, en tegen het einde van de week liet hij mij weten dat hij het al verzonden had. Via: Deutsche Post Brief. Echter de verzending bedroeg €4,70. Ik heb eens op de site gekeken en normaal zit daar een tracking nummer dan bij. Vorige week stuurde ik hem een mail om te zeggen dat ik het nog steeds niet ontvangen heb, en hij reageert niet meer. Op geen enkele mail. Ik heb het betaald via overschrijving omdat hij geen paypal aanvaardt. Ik heb nu een geschil geopend bij eBay. Maar daar reageert hij ook niet op.



Wat kan ik nu nog doen?



Mvg

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Verkoper stuurt het pakketje niet op, en antwoord niet op mails.

drumcorpsbelgium
Community-lid

Heeft die man een goeie feedback of niet?   staat er een telefoonnummer bij, be hem eens op, als je geen Duits spreekt, bijna alle Duitsers spreken ook wel Engels.


 


Heb je met paypal betaald?  Wacht nog even en dan via paypal een claim indienen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Verkoper stuurt het pakketje niet op, en antwoord niet op mails.

speedsterboy1
Community-lid

Meer dan een geschil openen zit er niet in vrees ik.


En als het niet in orde komt een negatieve fb, maar daar hebt u uw game of geld natuurlijk niet mee terug.



Het rare is, ongeveer een jaar geleden, tussen 26.12.10 en 16.2.11 heeft die verkoper 18 slechte feedbacks gekregen, 9 negatieve en 9 neutrale. Lees ze maar eens, je gaat het herkennen vrees ik.



Hopelijk geen vervelende jaarlijkse gewoonte.

Photobucket

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Verkoper stuurt het pakketje niet op, en antwoord niet op mails.

Tja, die FB is er niet voor niks... als ik hier iets wil kopen bekijk ik altijd eerst de FB van de verkoper, vooral de neutrale en negatieve FB's en oordeel dan voor mezelf of de verkoper betrouwbaar lijkt of niet, lijkt hij/zij me niet te vertrouwen, koop ik daar niet, zo simpel!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Verkoper stuurt het pakketje niet op, en antwoord niet op mails.

bernardv1106
Community-lid

Beste,



Ik heb hem gisteren eens gebeld, helaas was zijn Engels alles behalve. Maar we konden toch communiceren. Ik heb hem duidelijk moeten maken dat hij zijn fout was, en dat hij maar moest verzenden voor de verzending dat ik betaald heb. Hij bleef echter zeggen dat verloren gegaan is door de post. Toen ik zei dat ik het recht heb om ofwel mijn geld te ontvangen of mijn game zei hij dat hij alles ging terugstorten.



Afwachten dus 😉



Toch bedankt voor de reacties.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord