annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

aangeboden artikelen niet vindbaar in het buitenland

waarom zijn mijn artikelen niet zichtbaar in duitsland , frankrijk , ebay.com enz .
ik bied artikelen aan in "nu kopen " verzendingen wereldwijd is aangevinkt, aangemaakt met turbolister ...
als ik op een andere ebay dan belgie mijn artikelen zoek vind ik deze niet terug (zoeken in europa , wereldwijd ).
enkel op ebay belgie vind ik onze artikelen (cd's & vinyl), blijkbaar is ebay duitsland gelinkt aan ebay belgie maar omgekeerd niet
ik was één van de eerste op ebay.com in usa met een winkel , met succes.Allerhande regels van verzendk en fee ( jaarlijks duurder)en de lagere dollar ben ik overgestapt naar ebay belgie , maar dit is geen succes verhaal.
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

aangeboden artikelen niet vindbaar in het buitenland

joaquin-antique
Community-lid
Nee, je had beter je eBay.com account kunnen houden. Ik heb er een paar vanaf 1998 en die lopen nog steeds goed alleen heb ik wel mijn winkels gesloten vanwege te duur.
Ook Belgen, Nederlanders, Duitsers en andere Europeanen weten me te vinden.

Heb je dat eBay.com account niet meer?





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

aangeboden artikelen niet vindbaar in het buitenland

joaquin-antique
Community-lid
Ik heb even gekeken maar deze is wel op eBay.COM te zien (moet je wel "worldwide" zoeken aanvinken:
http://cgi.ebay.com/WANDA-JACKSON-ROCKIN-WITH-WANDA-new-sealed-cd_W0QQitemZ130351702349

Maar je winkel aanbiedingen zijn niet te zien.





Nemo me cohabitat inpuntem


Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

aangeboden artikelen niet vindbaar in het buitenland

zowiedot
Community-lid
Op ebay.FR zijn ze wel te zien als je de zoekfunctie gebruikt, onderaan komen de winkelobjecten vanuit het buitenland.

Niet vergeten van veilingen & directe aankoop aan te vinken (links), standaard zijn de gratis zoekertjes ingesteld.
zowie
Bericht 4 van 4
laatste antwoord