annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

koper wil ebay-ID, voornaam en achternaam weten

Ik krijg een vraag van een kandidaat-koper (internationaal, uit de UK) die zegt geïnteresseerd te zijn in mijn object, maar hij vraagt mijn ebay-ID, voor- en achternaam. Volgens hem heeft hij dit nodig om de afhandeling via het eBay Transactions Office te laten verlopen.
Ik heb hier nog nooit van gehoord, moet ik mijn identiteit vrijgeven?

Hieronder de mail in kwestie:
I am an honest person and I expect the same from you.
This transaction is going through eBay Transactions Office...Wish you could understand this....due to different country, the trading rule of Ebay is different..
I need the details exactly like i have requested because i have to forward the email to eBay.

eBay ID:
First name:
Last name:
Total amount(item+shipping):
In short time, they will contact you with an Invoice in order to complete this transaction!
I am dealing only thru eBay Transactions Office!!
Thank you for understanding...
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Als ebay iets van je wil weten, dan vragen ze dat rechtstreeks aan JOU.

Als iemand echt iets van je koopt, krijgt hij automatisch je gegevens, maar jij ook die van hem, en dat wil deze persoon blijkbaar vermijden ...

Zo fake als maar zijn kan !

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

I am dealing only thru eBay Transactions Office!!

Ebay heeft je gegevens .Vermits hij werkt "via onbestaand eBay Transactions Office moet jij deze niet sturen.....
Hij probeert je dus hier iets wijs te maken .NIET DOEN dus.

In short time, they will contact you with an Invoice in order to complete this transaction!
Ebay doet geen transakties .SCAM,Niet op ingaan dus.
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Bedankt voor jullie reacties! Ik kreeg ook al het gevoel dat dit zaakje niet te vertrouwen was.
Groetjes!
Bericht 4 van 4
laatste antwoord

Productnaam invoeren