annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

lijst GEVOLGDE ITEMS / vermedling foutieve verzendkosten

Hallo, in mijn lijst van GEVOLGDe items staat er naast de prijs de verzendkost. Maar in mijn geval staat daar enkel de kost voor verzending binnen het land van de verkoper en niet de verzendkost naar MIJN land (België).
De juiste kost zie ik pas als ik het object in detail ga bekijken.
Kan ik dit via een instelling corrigeren zodat ik in de lijst GEVOLGD de verzendkosten naar MIJN land te zien krijg ?
Dit is mij pas opgevallen nadat ik een tijdschrift kocht uit Amerika: het kostte 4 dollar en 2,5 dollar verzending. Ik had op NU KOPEN geklikt vanuit mijn lijst "GEVOLGD". Maar de verzendkosten naar België bleken 8,5 dollar te bedragen 😞
Op die manier kan je in de lijst GEVOLGD ook heel moeilijk identieke objecten vergelijken, want door de verzendkosten kan een duurder item toch goedkoper zijn. W
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Je kan daar zelf niets aan veranderen, het is een fout bij eBay, dat duurt nu al een paar weken, heel vervelend.
Om te vergelijken kan je eventueel de juiste verzendkosten toevoegen in een opmerking op de volglijst.

m.

m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Hallo,

bedankt, nu weet ik tenminste dat het niet aan een instelling van mij ligt. Ik hoop dat EBAY op de hoogte is ?

Ik was inderdaad al begonnen met het toevoegen van de juiste kosten in de mededeling 🙂

Groeten,
bonobo63
Bericht 3 van 3
laatste antwoord