annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mijn .be-winkelobjecten niet zichtbaar op buitenlandse sites

hallo, ik heb een Topwinkel op eBay.be. (verkoop CDs)
Ik richt mij grotendeels op buitenlandse markten, zoals Frankrijk en Italië
Ik bied mijn objecten via Turbolister aan als Belgische objecten (daarvoor betaal ik slechts 0,02 EURO per 30 dagen per object / voor niet-Belgische blijf ik de volle pot betalen)

Nu zie ik dat deze objecten niet automatisch verschijnen op eBay.fr of eBay.co.uk, maar enkel als je search 'worldwide' aanklikt.

Is er een mogelijkheid dat mijn objecten op deze buitenlandse sites gezien wordt, zonder dat de eBayers daar op search 'worldwide' moeten klikken?
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Dan moet je een winkel openen in het betreffende land apart.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Nu zie ik dat deze objecten niet automatisch verschijnen op eBay.fr

Daar zijn ze dus wel degelijk zichtbaar als je ze bekijkt op eBay.FR ;-)
zowie
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Dit is echt wel een scheve situatie waar ik zelfs het woord 'discriminatie' tov Belgische eBaywinkelhouders zou durven gebruiken.

Even samenvatten : ik had eerst een Belgische winkel geopend maar mijn objecten waar NIET zichtbaar op buitenlandse eBay-sites (behalve bij uitgebreid of 'wereldwijd' zoeken, maar dat is niet de bedoeling)

Ik heb mijn winkeltje dan maar weer gesloten (bye bye 29,99 EURO) en direct een Franse winkel geopend.
Nu zijn mijn winkelobjecten WEL zichtbaar in een heleboel landen, zonder 'uitgebreid' of 'wereldwijd' te zoeken. Helaas niet op topsites Duitsland, UK of USA, maar naast Frankrijk ook nog in ITalië, Spanje, Zwitserland, Belgie, Nederland, Polen en zelfs Canada.

Begrijpe wie kan.

Als ik dit laat weten aan eBay krijg ik een algemeen antwoordje terug, waar niets in staat eigenlijk.

gr
Tony
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

hallo
ik heb eenzelfde probleem met aanbieden van cd's op buitenlandse ebay sites , mijn produkten zijn internationaal gericht en mijn winkel is niet zichtbaar in duitsland usa uk..., zelfs ebay belgie geeft duitse aanbieders voorrang in de volgorde ,posttarieven zijn er blijkbaar de helft van de prijs,ebay belgie doet alsof haar neus bloeit, ga dit eens nakaarten of dit wel correct is via testaankoop of andere europese instanties ,zodra er in group word gereageerd kan er mischien verandering in komen.
Zolang de kassa rinkelt bij Ebay gebeurt er niets.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord