annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HALLO IN VERBAND MET NEUTRALE FEEDBACK DIE IK HEB GEKREGEN UIT FRANKRIJK

HALLO

VERKOCHT EEN SET AAN IEMAND UIT FRANKRIJK

VOOR DE VERZENDINGSKOSTEN VROEG IK 6,50 EURO

 

de verzendkosten  naar frankrijk koste 3,39 euro

de enveloppe van de post  1,82 euro 

totaal 5,21 euro

 

hij stuurde mail naar mij en zij dat ik 3 euro moest terugstorten waar ik niet mee akoord ging

toen gaf hij mij een neutrale feedback 

met de vermelding verzendkosten 2 x betaald

ik koop veel op ebay duitsland en betaal verzendingskosten tussen de 5,50 euro en 13 euro

als ik het pakket thuiskrijg zie ik bijna elke keer dat ik veel te veel hebt betaald

ik verkoop op ebay en dit is geen goede reclame voor mij

ik wil dat hij zijn feedback terug veranderd 

of ik sluit mijn acount op ebay

en ga op een andere site verkopen

 

gilbert

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

HALLO IN VERBAND MET NEUTRALE FEEDBACK DIE IK HEB GEKREGEN UIT FRANKRIJK

 
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

HALLO IN VERBAND MET NEUTRALE FEEDBACK DIE IK HEB GEKREGEN UIT FRANKRIJK

Verzendingskosten zijn al jaren onderwerp van discussie, niemand betaald ze graag en de meesten vinden het altijd te veel... aan de tarieven van de post kan je nu eenmaal weinig aan veranderen en als dan de verkoper ook nog eens verpakkingsmateriaal moet aankopen lijkt het me heel normaal dat ook deze kosten aan de koper worden doorgerekend zodat men kan spreken over "verpakkings- en verzendingskosten".

Uiteraard zijn er verkopers die van die kosten een mooie bijverdienste maken door de klant te veel aan te rekenen... Vb: je koopt een item en betaald 6.40€ wat normaal is voor een pakje bij Bpost maar als je je spullen dan toegestuurd krijgt als niet-genormaliseerde zending die nog geen 2.50€ kost en alles bovendien verpakt zit tussen een stuk oud karton in een plastic wegwerpzak van een superlmarkt???... Dan mag je je idd bekocht voelen en terecht maar als alles snel en netjes verpakt wordt geleverd, waarom dan moeilijk doen over een eurootje meer?

 

Nu ja, een neutrale is het einde van de wereld niet en je kan hem via de FB ook van antwoord dienen.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord