annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internationale bieder saboteert mijn veilingen,ik moet ebay-fee betalen. Wat nu???

Er is een gast actief op ebay en die heeft een veiling van mij gewonnen.

Ik stuur hem de totale kostprijs met verzendingskosten inclusief.

 

Na 10 dagen laat hij nog altijd niks weten en open ik een claim zodat ik dan de ebay-fee die aan deze veiling verbonden is kan terugvorderen.En zo kan ik ook het toestel opnieuw aanbieden in een nieuwe veiling.

 

Die gast weigert de annulatie te aanvaarden omdat hij beweerd dat hij wel degelijk een betaling zou hebben uitgevoerd.

Ik heb geen geld ontvangen via overschrijving,Paypal of gelijk welk ander betaaloptie.

Als ik vraag wat zijn probleem is en wat zijn bedoelingen zijn door dergelijke acties komt er geen reactie.

 

Inmiddels heb ik hem wel geblokkeerd maar heb ik ook z'n land geblocked omdat ie dan niet met een andere account opnieuw andere veilingen zou kunnen saboteren.Pech voor de mensen die uit datzelfde land willen bieden maar niet kunnen door de block op dat land.

 

Natuurlijk vindt hij het nu ook heel amuzant om mij via de feedback in een negatief daglicht te stellen.

 

Ik ben dus ongeveer 140 euro kwijt aan verkopersfee omdat die **bleep** zich met dergelijk kinderachtig gedrag bezighoud.

 

Bij ebay wrijven ze natuurlijk in hun handjes want die hebben op die manier wel gemakkelijk geld verdiend.

 

Kan hier iets gedaan worden zodat ik die fee terug kan vorderen?

 

Bedankt,

 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Internationale bieder saboteert mijn veilingen,ik moet ebay-fee betalen. Wat nu???

Anonymous
Niet van toepassing

U moet een geschil openen voor "niet-betaling" en niet een geschil waarbij u de transactie wenst te "annuleren". Hopelijk kan dit nu nog, en kan u op die manier de commissie recupereren. 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord