annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oplichter in het spel?

Ik verkocht gister avond, vrijdag 24 januari een Omega Speedmaster Professional. Ik kreeg een melding van Ebay met de tekst "Gefeliciteerd, uw object is verkocht". Meteen daarna kon je dus mijn horloge ook niet meer terug vinden tussen de aanbiedingen. Nu blijkt het een persoon uit Houston, Verenigde Staten te zijn. Zijn adres werd mee vermeld. Maar na contact met hem op te nemen zegt hij dat hij nog meerdere foto's wil en dat ik het horloge per shipping naar zijn broer moet sturen. Ik heb me wel voorgenomen om natuurlijk niks te verzenden alvorens het bedrag op mijn PayPal staat. Maar ik stel me de vraag of oplichters zelfs hier op Ebay een luxe leventje kunnen leiden? Zo enorm beveiligd en noem maar op en blijkbaar toch prijs....

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Oplichter in het spel?

Laat mij raden, zijn broer woont ergens in nigeria en hij wenst dit op te zenden als geschenkje voor zijn verjaardag. Betaald met paypal en zal na 30 dagen een claim openen wegens niet ontvangen, en volgens paypal heeft hij gelijk want het adres van verzending klopt niet, dus .... kassa kassa, weg aankoop en weg geld...

 

Rik

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Oplichter in het spel?

Hij heeft nog geen adres doorgegeven maar ik ga toch PayPal de vraag stellen in hoeverre dit betrouwbaar is!

Bedankt voor je melding!

 

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Oplichter in het spel?

Als je mijn mening wil weten: NIET verzenden en melden aan Ebay dat je deze transactie niet vertrouwd!

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Oplichter in het spel?

Het verkopen van dure items op eBay zoals horloges en juwelen is een hachelijke zaak vanwege de effectieve kopersbescherming en de virtuele verkopersbescherming.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Oplichter in het spel?

Zaak is nu wel de eBay verkoopkosten terug te krijgen.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord