annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Refund zonder pardon?

zuulduikterin
Community-lid

Hoi,



Ik loop een beetje scheel te kijken van de onoverzichtelijk geplaatste info en ben eigenlijk een beetje ten einde raad dus plaats ik een post als laatste redmiddel...



Ik heb een CPU verkocht aan een koper in Afrika en mijn pakketje verzonden... Ik heb ze aangetekend verzonden en heb alle papieren bijgehouden. Ik heb de koper voorzien van een trackingcode. Alles is op tijd betaald en verzonden geweest maar een dikke maand later en een hoop emails verder blijkt het pakketje nog steeds niet aangekomen te zijn en ben ik mijn geld en processor kwijt...



Zonder pardon is het geld gerefunded en ik heb niet eens de kans gehad om het voor te leggen. Het pakketje is hoogstwaarschijnlijk ergens in het land van de bestemmeling verdwenen en ik blijf dus met lege handen achter.



Ik kan blijkbaar nergens de refunding betwisten nog tegengaan... Ik heb wel al een klacht ingediend bij de post en ik zou ook graag dit verhaal op ebay betwisten (ik kan alle documenten voorleggen die bewijzen dat ik alles keurig verzonden heb) maar ik heb geen flauw idee hoe dit moet?



Graag enige tips of iets dergelijk



mvg,


zuul

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Refund zonder pardon?

hughwitte
Community-lid

Om bezwaar aan te tekenen tegen de uitkomst van een claim, zie deze link:


Kan ik bezwaar aanmaken tegen de uitkomst van de claim?


Om een succesvol bezwaar in te dienen dient u vermoedelijk een online bewijs van levering te hebben,  bewijs van levering dat u in dat Afrikaanse land waarschijnlijk niet hebt voor uw zending. Ook dient het object verstuurd te zijn naar het verzendadres op de PayPal transactiepagina.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Refund zonder pardon?

Er zijn hier in het verleden al verschillende draadjes en discussies geweest over verzenden naar Afrika... alle verhalen waren soortgelijk aan dat van van jou... verzenden naar Afrika is per defenitie onbetrouwbaar.


Bpost zal je niet kunnen helpen, eens de zending het land uit is en zeker buiten Europa, houdt het voor hen op... ik vrees dan ook dan je zowel je CPU als je geld kwijt bent, enne... je bent heus niet de enige hier met problemen naar Afrika... nooit naar Afrika verzenden, komt nooit goed!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Refund zonder pardon?

Heb vandaag een paypallclaim gekregen van niet aangekregen object .Pakje aangetekend verstuurd op 22-5 naar Italie,paypall heeft zonder pardon het bedrag van deze koper geblokkeerd.


De koper wacht eerst 3 weken met de betaling en verontschuldigd zich dan om de laattijdige betaling ,ik heb geen claim ingediend maar rustig gewacht,nu kan de koper zelfs geen 4 dagen wachten op zijn pakje.


Ik vermeld duidelijk dat ik niet verzend op vrijdag ,hij heeft betaald op donderdag avond,zo verzending op maandag.


Ik vind dit ongehoord van Paypall en ben zinnens niet langer met paypall te werken,waar zit de verkopersbescherming ?


Waarschijnlijk ga ik nu ook nog negative feedback krijgen van die koper omdat zijn pakje te lang onderweg is,heb dit verleden jaar ook voorgehad.


Problemen en nog eens problemen die verkoop op Ebay met paypall.Ga toch voorgoed stoppen met verkoop op Ebay ,word het stilaan moe ! 

Bericht 4 van 4
laatste antwoord