annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoopvereisten voor de USA

Kan iemand mij helpen om de wir-war van de "verkoopvereisten voor de USA" te ontcijferen.

Blijkbaar is het nodig om "10 punten" te hebben?

 

Heeft iemand een andere oplossing om op EBAY.COM te verkopen?

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Verkoopvereisten voor de USA

U kunt ook naar de US verhuizen.

Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

Verkopen op Ebay.com ?

 

Ik denk dat ze ginderachter liever hebben dat je dit niet doet want het i een rompslomp.

 

Meer nog, heb zelf al zovele pogingen ondernomen en het lukt wel maar dan zijn er andere mankementen, hindernissen die het niet leuk maken.

 

Zo had ik oud speelgoed op dot com geplaatst en bedoeling was dat alle ebay sites dit speelgoed zichtbaar was maar dit bleek niet het geval te zijn.

 

Op ebay.be was mijn object totaal niet te vinden, bestond niet eens.  Had met het verzendsysteem te maken en dan nog een aanta voorwaarden   .... en dan nog ....

 

Neen,  geef mij maar de simpele ebay van een 10 jaar terug.  Zoals het nu is, loopt iedereen weg.

 

Ik heb momenteel 1300 items online staan bij een andere veilingsite, gratis, en maar 5% commissie.  Op Ebay zou mij dit een pak duurder kosten alsook is het herpaatsen of plaatsen van een item veel omslachtiger dan deze waar ik nu vooral op verkoop.

 

In ons artikel, brocante en antiek is er niet veel meer te vinden, de andere gratis verkoopsites daarentegen staan overvol.

 

 

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

Hi...

Hartelijk dank voor uw antwoord en advies.

Welke verkoopsites beveelt je aan om "zo een groot mogelijk publiek" te kunnen bereiken?

Grts...

Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

eBay beveelt eBay.com aan.

Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

ja, ok, maar hoe zorg je er dan voor dat je artikelen op ebay.com ook op ebay.be te zien zijn?

 

ik denk dat ebay zeer veel van z'n pluimen verloren heeft !

Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

Welke site 5 %

 

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Verkoopvereisten voor de USA

Man man man,  15 minuten ergernis.

 

 

Ik ben naief !

 

 

Ik dacht, heb hier een sleuteltje van Volkswagen, een zeer oude, dus ik ga dat even op Ebay.com plaatsen.

 

Och, dat had je gedacht,  om al die verzendopties te vermijden denk ik, ok, ik verstuur GRATIS, dus, "afhalen" is niet de juiste term want dan ziet niemand m'n item in de rest van de wereld.

 

Ok, daar zie ik iets om aan te vinken, "free shipping" ... och was het maar zo simpel, vraagt ie nog hoe ik zal verzenden, ok, "standard rate" .....  wat had je gedacht, ik schiet geen meter op.

 

Conclusie, dezelfde als vorige maand, het is een gekkenwerk, dus m'n item dan maar op Ebay.be geplaatst.  voor 0.13 euro.  Op ebay.com wa het gratis.

Bericht 8 van 8
laatste antwoord