annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

Ik heb onlangs een camera verkocht aan iemand, normaal verzend ik niet buiten europa, maar na een gesprek met de koper heb ik dit toch gedaan en heb ik zelfs de helft van de kosten op mij genomen voor standaard verzending. 

Belgie- china standaard verzending duurt wel even, ben het gaan vragen en kan tot 5 weken duren!! 

Na nog geen 2 weken krijg ik een geschil wegens "object niet ontvangen"!!! Ik kan natuurlijk geen trackingnummer geven, want met standaard heb je dat niet. De koper zegt dat hij per ongeluk op "geschil" geklikt heeft toen hij wilde weten waar zijn pakje zat. 

Nu blijkt dat ebay zonder enige !!!!! vorm van contact met mij of waarschuwing het geld van mijn paypal genomen heeft en die koper zijn geld terug gekregen heeft!!!!

Dikke fun dus om op die manier te kopen hé!!! Ik mijn object kwijt en dubbel geld en waarschijnlijk ontvangt die koper zijn pakket over een week voor niets!!!

Goed bezig ebay!!!!!!

 

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

Sorry, hoor, maar iets opsturen naar China zonder tracking ???




Bericht 2 van 6
laatste antwoord

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

zelfs binnen belgie moet je het al doen. Wij schakelen vanaf deze week naar een andere bezorgdienst die zelfs op zaterdag pakjes brengt . En buitenland = zo wie zo met tracking, en dan nog...

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

Andere dienst ?

Welke ?

 

antique.guy@gmail.com

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

ik ben gewoon naar de post gegaan en zij hebben mijn pakje verzonden, pas thuis zag ik dat er geen tracking opstond, ze hebben me ook niets gevraagd en heb op hun site ook niets teruggevonden, in ieder geval heb ik wel een bewijs dat het verstuurd is naar china en kan je zien dat ik de helft van de verzending op mij heb genomen, maar blijkbaar is ook dat nog niet genoeg. 

Zelfs na contact opgenomen te hebben met ebay zelf, sorry hoor, maar hun service trekt op de ****, de laatste keer dat ik berope op hen deed hebben ze ook niets ondernomen, ik had meer dan 600 perfecte transacties, mijn account was gehackt en hun reactie was gewoon....opnieuw beginnen...

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

internationaal verkopen NIET doen via ebay!!!!

Ik heb dus het tegenovergestelde gehad - volgens de verkoper ging het ook vijf à zes weken duren, maar toen die tijd verstreken was en ik nog steeds niks ontvangen had, kreeg ik van ebay de contactgegevens van de verkoper, een onbestaand telefoonnr en en emailadres waarop ik geen reactie kreeg. Verder weigerde ebay iets voor me te doen omdat ik na 48 dagen geen klacht meer kan indienen tegen de verkoper, die termijn hanteert paypal ook, dus ik kon niks meer doen. Volgende keer zou ik in zo'n situatie misschien toch, in overleg met de verkoper, binnen die 48 uur een geschil openen, puur om me in te dekken, alvorens het netjes af te handelen op het moment dat ik alles ontvang


@pocketfulldeluxe schreef:

Ik heb onlangs een camera verkocht aan iemand, normaal verzend ik niet buiten europa, maar na een gesprek met de koper heb ik dit toch gedaan en heb ik zelfs de helft van de kosten op mij genomen voor standaard verzending. 

Belgie- china standaard verzending duurt wel even, ben het gaan vragen en kan tot 5 weken duren!! 

Na nog geen 2 weken krijg ik een geschil wegens "object niet ontvangen"!!! Ik kan natuurlijk geen trackingnummer geven, want met standaard heb je dat niet. De koper zegt dat hij per ongeluk op "geschil" geklikt heeft toen hij wilde weten waar zijn pakje zat. 

Nu blijkt dat ebay zonder enige !!!!! vorm van contact met mij of waarschuwing het geld van mijn paypal genomen heeft en die koper zijn geld terug gekregen heeft!!!!

Dikke fun dus om op die manier te kopen hé!!! Ik mijn object kwijt en dubbel geld en waarschijnlijk ontvangt die koper zijn pakket over een week voor niets!!!

Goed bezig ebay!!!!!!

 



...

Bericht 6 van 6
laatste antwoord