op 24-02-2011 06:52
Ik won een geld-biljet in Duitsland,op 20 feb.Ik heb de verkoper al elke dag een bericht via ebay gestuurd om mij zijn IBAN & BIC te geven zodat ik onmiddelijk kan betalen.Ook vroeg ik voor verzekerde verzending (versichert versand)zo heeft de verkoper geen enkel risico.De verkoper geeft ook aan,betalen met paypal of overschrijving.Maar ik denk waar het schoentje wringt:Op hetzelfde ogenblik dat het gewonnen biljet nog niet afgelopen was staat er hetzelfde biljet op in Duitsland van een ander verkoper maar dan nu kopen1.999 euro.Dit biljet staat er immers nog op.Mijn winnend bod was 311 euro.Ik krijg gewoon geen antwoordt van verkoper!!! Volgens mij had hij aan een hoger bod gedacht. Wat kan ik ondernemen??Alvast bedankt.
Als een verkoper weigert te verkopen, is er niet veel aan te doen, je kan de verkoop niet afdwingen. Je kan wel een geschil openen wegens niet-levering, en eventueel negatieve feedback geven, met die feedback zou ik nog wat wachten, eerst zien of hij reageert op het geschil.