Ik voel me compleet machteloos. Ik verkocht een gloednieuwe jas van Desigual, en vroeg de Italiaanse koper om op mijn bankrekening te betalen. Dat deed ze niet, ze gebruikte Paypal, om dan binnen de kortste keren een klacht in te dienen dat ze het artikel niet ontvangen had. Ik heb die jas wel degelijk opgestuurd, maar (stom, stom!) zonder tracking, omdat dat al duur genoeg was (24,99 euro, anders zoiets als 31 euro verzending!). Mijn woord tegen het hare dus, maar zij heeft zonder problemen gelijk gekregen van Paypal, en haar betaling is teruggestort. Dit is zooo oneerlijk! Maar blijkbaar ben je bij Paypal schuldig tenzij je het tegendeel kan bewijzen. Ik denk dat de koper dit met voorbedachte rade op touw heeft gezet. Ik heb in elk geval weinig hoop dat ze spontaan gaat bekennen dat ze de jas toch gekregen heeft en afziet van mijn geld .... Is er ook maar iets dat ik kan doen???
... Meer weergeven