annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

1 verkoper met 2 accounts ???

Ik zocht op duplo popjes en kwam bij devolgende advertentie : http://cgi.benl.ebay.be/Lego-Duplo-Ville-Figure-Girl-Pink-Heart-Top-New-/360271384208?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53e1d90e90
Maar ook bij : http://cgi.benl.ebay.be/Lego-Duplo-Ville-Figure-Girl-Pink-Heart-Top-New-/190404452563?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c54fd60d3
Zelfde plaats, zelfde omschrijving, zelfde zoekertjes!

Lijkt me dezelfde verkoper te zijn met 2 accounts! Dus als hij wil kan hij op zijn eigen zoekertjes bieden met de andere account om de prijs op te drijven.
Bericht 1 van 26
laatste antwoord
25 ANTWOORDEN 25

:^Oen sUperGIFGIF ze wachten eerst op nog op de gedane betaling,heb je een truc im te sluiten,ben je ook een ebaylid,of handelsassitent,mijn kl.ten.schluss met de zaak .
Bericht 21 van 26
laatste antwoord

meerdere accounts op 1 emailadres is een oude oplichterstruc.
Veel dezelfde zaken verkopen met verschillende ebayaccounts en alles verwerken via 1 emailaccount....om daarna ,na binnenkomen van de betalingen ,met de noorderzon verdwijnen...
Bericht 22 van 26
laatste antwoord

:^Oinderdaad auasi,wij werken met 1 geregistreert,en vele mogen ze ook schorsen,dat is nog groter bedrog ,dan als iemand zijn prijzen naar omhoog duwen,ik had vootgesteld om de ninimumprijs weer in te stellen,we zullen eens zien,hoeveel er werkelijk nog kopen!ik was bu***8,maar heb mijn naam veranderd,maar ik ga niet meer verkopen,nee,eerst en vooral,ze hebben ons klantenbestand om zeep geholpen,en door klanten te krijgen,en veelverkoop,omdat er de klanten opdrukten,word een lid geschorst!!nee gedane zaken nemen geen 2 keer.heb je de feetback eens bekeken van al die helpers,handelsassitenten,allemaal dezelde kopers TOEVAL ZEKER!!
Bericht 23 van 26
laatste antwoord

Bij het kopen leer je soms verschillende zaken .

Shilbidders :zij drijven de prijs op tot een half uur voor het einde ,of ervaren shilbidders tot 10 minuten voor einde.
Oplossing :pas écht bieden vlak voor het einde van de veiling /snipen.

Door het starten van een bieding met een hoge fb-account krijg je meer tegenbieders ,als een 221fb-er het item interessant vind zal het wel interessant zijn.Mijn 221fb account is dus een slecht kopers-account ,alleen nog bruikbaar voor direkt-kopen of wanneer een "sterke koper" taktisch meer verantwoord is (moeilijk vindbare verzamelstukken).Ook hierbij geld de anti-shilbidders regel maar je kan je wel eerst laten zien (bieden startbod ).

Voor het volgen in bieding van meer gangbare verzamelitems ,is het beter om als 0-accountje je te laten zien .Gewoon om op het laatste te snipen.

Voor de andere items die om de haverklap terug te vinden zijn en waar je tijd genoeg hebt om erop te wachten is een gewoon accountje ok .Als je het item natuurlijk sneller wil kan je een hoger fb account erop zetten .
Bericht 24 van 26
laatste antwoord

????

Werk toch gewoon met een sniper, dan heeft je feedback geen enkel belang.

Bericht 25 van 26
laatste antwoord

Wanneer je werkt met een vast budget én je wil verschillende items heeft het wel belang....
Je moet dan je vast budget verdelen over verschillende items .Wanneer je een item verliest ,verhoogt het maximum bedrag op de andere items ,wanneer je een item wint (of hoger bied)verlaagt het maximum bedrag op de andere items.
Automatische snipers moet je dan steeds aanpassen ,ze zijn dus moeilijk bruikbaar.Manueel snipen is wel altijd mogelijk natuurlijk.

En natuurlijk mis je ook de fun van het bieden B-)
Bericht 26 van 26
laatste antwoord