annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop ANNULEREN

fientjedeb86
Community-lid
Hallo beste ebayers,

Ik bood vorige week op een paar aanbiedingen van een verkoper. Sommige aanbiedingen heb ik gewonnen.
Maar wegens een gebeurtenis in mijn prive leven dit weekend kan ik deze aankopen onmogelijk betalen.

Wat kan ik doen om de aankopen te annuleren?
Het gaat over een redelijk groot bedrag. Vandaar het probleem.

Hoe kan ik dit doen? wil iemand me helpen aub?
Ik heb de verkoper een algemene vraag tot annulatie gestuurd maar ik krijg geen antwoord.

Kunnen we niet tot wederzijds akkoord komen?
Of kan de volgende bieder in rij, de aankoop van mij niet overnemen?

Fien xxx
Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Aankoop ANNULEREN

In principe moet je kopen als je een bod uitbracht !
Je kan vragen aan de verkoper om de transacties te annuleren, als je niet betaalt kan de verkoper per transactie een geschil openen, je riskeert dan dat je eBay-account geblokkeerd wordt.
Als er meerdere bieders waren kan de verkoper de objecten aanbieden aan de onderliggende bieder.

m.


m.
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Aankoop ANNULEREN

e-user2
Community-lid
Deze eBay aankoop zou je reeds kunnen doorgeven aan eBay als overtreding van de eBay voorwaarden (enerzijds het vermelden van de betalingsmogelijkheid via Paypal maar in de aanbieding zélf vermelden dat er NIET met Paypal kan betaald worden):

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260609765922 -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Aankoop ANNULEREN

e-user2
Community-lid
Je verkoper had voor al je aankopen verschillende andere bieders.

Stuur je verkoper een bericht waarin je die meedeelt dat je van deze aankopen wenst af te zien voor de reden zoals je hier in je bericht opgaf.

Die verkoper heeft nog een tweede probleem waardoor eBay bijkomstig nog minimaal een andere van je aankopen zou moeten verwijderen: voor 25 euro munten vraagt die in het ene geval 8 euro (aangetekende) verzendingskosten en 9 euro in het andere geval,waardoor er blijkt dat er extra onverantwoorde verzendingskosten zouden dienen betaald te worden. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Aankoop ANNULEREN

Hallo ik heb in mijn winkel mandje een product besteld maar nog niet betaald kon het niet met de kaart omdat het de eerste keer is en heb ook al niks ontvangen maar krijg altijd mails van betalen van ebay wat kan ik doen heb de verkoper verzonden om te anuleren ebay help wat kan ik doen
Bericht 5 van 5
laatste antwoord