annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bieden op eigen veilingen

ik ben nu voor 100% zeker dat ebay de ogen sluit ten opzichte van de bedriegers. Heb al ontelbare emails gestuurd ivm verkopers die op eigen veilingen bieden en niets wordt daar tegen ondernomen. Neem nu pechemania001, deze verkoper stelt bij al zijn veilingen vooraf een minimumbod in en dit met een simpel truukje, nl telkens een nieuw priveaccount maken en hiermee een bod uit brengen. meestal is hijzelf de winnende bieder maar geen probleem want direct zet hij hetzelfde artikel weer te koop. Het grappigste van allemaal is dat hij nog een hoge positieve feedback heeft waaruit ik uitmaak hoeveel naieve en domme bieders er hier op ebay zitten en voor degene die me niet gelooft controleer het zelf met name het biedpercentage van deze priveaccounts http://stores.shop.benl.ebay.be/pechemania001__W0QQ_armrsZ1
Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

andere opmerking :prechemania start zijn items meestal 's avonds uitgezonderd 12 stuks die in de namiddag starten.

de koopaanval gebeurd in de voormiddag.
Bericht 11 van 14
laatste antwoord

sorry mensen maar het is niet door op één nachtje ijs te gaan dat ik tot deze conclusie ben gekomen. Heb sinds een maand elke dag alles uitgepluist en ben 200% zeker van mijn stuk, momenteel heb ik een lijstje van zo'n 25 tal accounts die door deze gebruiker zijn aangemaakt en die hij steeds gebruikt. Ga ook maar eens zijn feedback na en het valt zelfs een leek op dat er af en toe eens een verkoop openbaar gemaakt wordt. Ofwel bij artikelen met vaste prijs (nu kopen) of wel bij veilingen waar zijn minimumbod net overschreden was. Bij de kwalitatief dure hengels zal hij altijd winnen omdat hij deze zelfs niet bezit maar enkel gebruikt om zijn klanten te lokken.
doe maar de test, je slaat enkele veilingen van dure 11 m hengels met topset op in je favorieten en na een week ga dan eens een kijkje nemen, conclusie hij is de winnende bieder met een priveaccount en er naast staat van ebay vermeld : verkoper heeft dit object opnieuw aangeboden.
heb hem persoonlijk al gecontacteerd en gezegd dat hij een grote bedrieger is maar daar reageert ie zelfs niet op omdat hij goed weet dat ebay dit tollereert (ebay boert trouwens goed mee met deze gang van zaken) en nog iets collega's, zo heb ik reeds tientallen verkopers aan ebay doorgegeven en hun reactieemail ken ik bijna al uit mijn hoofd. Volgende maand sluit ik mijn winkel en account want eerlijke verkopers scheuren hier hun broek. Ondertussen heb ik kapaza al eens uitgeprobeerd zonder maar 1 euro te investeren en kom tot de conclusie dat wanneer ik hier 10 unieke bezoekers op 1 dag krijg die me nog handen vol geld kosten ik daar 170 bezoekers krijg voor het zelfde artikel en dan nog gratis zonder op te waarderen dus keuze is simpel gemaakt.
Bericht 12 van 14
laatste antwoord

hier heb je natuurlijk wel enkele interessante gegevens :

hoeveel tijd is er tussen het aflopen van het item en het terug te koop zetten van hetzelfde item ?
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

:^O wij hebben 2 bladen vol,hoeveel privè?en de boer ploegde maar door!!!
Bericht 14 van 14
laatste antwoord