annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De nieuwe zoek-layout op eBay is een totale ramp !!!

Ik volg angstvallig dit fenomeen reeds geruime tijd.
Maanden terug heeft men dit bij eBay gelanceerd, weliswaar met de mogelijkheid nog te kunnen opteren voor het oude zoeksysteem, dat voor mij en zo te zien voor het merendeel van de eBayers, een uitstekend zoeksysteem was.
Waarom veranderen als iets goed werkt !?
Zolang het mogelijk was opteerde ik voor het oude zoeksysteem, met de bedenking hoe lang dit nog mogelijk zou zijn.
In oktober was het voor sommige Europese eBay-sites zo ver ... Nieuwe zoeksysteem definitief gelanceerd en het oude weg.
Al mijn zoek-trefwoorden die in Windows waren opgeslagen, zijn weg. Heb die opnieuw moeten ingeven, en de zoekresultaten zijn alles behalve.
Op eBay USA kan men gelukkig nog opteren voor het oude zoeksysteem, maar hoelang nog?
Wie beslist hier eigenlijk over? Is de mening van mensen niet belangrijk meer, of draait alles rond winstbejag?
Waarom blijft het oude system niet bestaan naast het nieuwe. Dat kan toch geen probleem zijn?
En inderdaad vernieuwing is niet altijd verbetering ...
A.u.b. eBay hou meer rekening met de mensen hun wensen !!!
Bericht 1 van 13
laatste antwoord
12 ANTWOORDEN 12

Enne... het gewicht van zo 1 prentje zal wel niet boven de 50 gr uitstijgen zeker?

Photobucket - Video and Image Hosting

Bericht 11 van 13
laatste antwoord

Misschien niet, misschien wel.

Het ligt er maar aan hoe ze verpakt worden. Een beetje lullig of op een professionele manier. 🙂

Ik verstuur mijn kaarten in een hard plastic omhulsel en daarna in een envelop en ik kom altijd boven de 50 gr uit. Het is wel de bedoeling dat ze heel aankomen, zonder vouwen en zo.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 13
laatste antwoord

Jij misschien wel anneke maar als betrokkene zelf al aangeeft dat ze haar Paypalkosten verrekent in de verzendkosten, dan zal het wel "misschien niet" zijn hé?

Nu, het was niet de bedoeling dit als discussie op te voeren, maar eerder de vaststelling dat het opvallend is hoe verschillend kopers kunnen reageren: mijne zijn al ontstemd als ik voor een zending van 1,18 euro (niet-genormaliseerd, -100gr) 1,50 durf te vragen terwijl ik hen duidelijk maak dat ik op die 1,18 ook nog eens BTW dien te rekenen.

Bericht 13 van 13
laatste antwoord