annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele aanbieding​en ! 2 Maten en 2 gewichten?

Ik had dit bericht al elders geplaatst, (bij 'antwoordcentrum) maar blijkbaar kijkt daar geen kat naar. (zeker als ik de datums van die onderwerpen eens bekijk).

Daarom ga ik mijn vraag hier nopg eens posten. Sorry voor de dubbele post dus, maar ik denk dat mijn vraag hier meer zal gelezen worden.

 

 

Wanneer ik eens per ongelijk een aanbieding 2 maal aanbied, wordt deze bijna direct geschrapt.

Waarom gebeurt dit niet bij andere leden?

 

Er is een lid dat ikzelf al gemeld heb wegens talloze dubbele aanbiedingen, maar deze dubbele aanbiedingen blijven gewoon staan. Hoe kan dit ? 2 Maten en 2 gewichten?

Kijk maar eens naar de aanbiedingen. Daar staan bijna alle aanbiedingen minstens dubbel, sommige items staan zelfs tot 5 maal toe in het meervoud !


****

En zo gaat dit door in bijna elke aanbieding.

Dus nogmaals; deze dubbele aanbiedingen blijven gewoon staan. Hoe kan dit ? 2 Maten en 2 gewichten?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Dubbele aanbieding​en ! 2 Maten en 2 gewichten?

Ik had het de eerste keer ook al bekeken maar reageerde toen niet omdat ik geen zin had om me erin te verdiepen...

Nu heb ik eens gekeken naar de eerste 3 aanbiedingen van je eerste lijn en kan ik je het volgende zeggen:

- Object 1 en 2 mogen dan misschien wel gelijk zijn, zijn titels zijn dit niet waardoor ebay ze nooit zal verwijderen

- Object 1 en 3 zijn identiek, ook qua titel maar daar zit een ander verschil: andere beschrijving EN de ene staat op VS, de andere op UK + er zit wel degelijk een verschil in de beide prijzen... één lager geprijsd (excl. verzending) andere hoger (incl. verzending)

 

Ik ga er vanuit dat de aanbieder gewoon link omgaat met de regel van identieke aanbiedingen en er handig omheen weet te zeilen




Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Dubbele aanbieding​en ! 2 Maten en 2 gewichten?

Wat die verzendkosten betreft, ben ik fout, zag het groene lijntje niet op de US-aanbiedingen... maar goed, er is een prijsverschil én ze staan op verschillende sites



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Dubbele aanbieding​en ! 2 Maten en 2 gewichten?

Hij weet er idd handig omheen te zeilen, zodat ze niet automatisch verwijderd worden, maar als ze gemeld worden, kan zelfs een blinde zien dat het identieke aanbiedingen zijn.

Blijkbaar zijn ze daar liever lui dan moe ?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Dubbele aanbieding​en ! 2 Maten en 2 gewichten?

Toch bedankt Frits !

Bericht 5 van 5
laatste antwoord