annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe geef ik vervolg of reactie of commentaar op feedback?

Grrrrrrr........ zoals ik al vaak ondervond is de site van Ebay een waar labyrint. Vroeger gedaan, maar nu slaag ik er niet meer in want ik vind het nergens terug: hoe kan ik een vervolg op mijn feedback geven?
Ik gaf FB, de verkoper reageerde met commentaar en daar wil ik toch nog even op antwoorden.

Merci aan wie mij het labyrint uitloodst.

BTW: in Kemmel bestaat een café/taverne/brasserie/restaurant (whatever you may call it) dat Het Labyrint heet. Een aanrader! Een té gek café en nog enorm lekker eten ook. En dat aan schappelijke prijzen.
Bericht 1 van 35
laatste antwoord
34 ANTWOORDEN 34

@ dp6k25qm X-( Verzendkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van een artikel EN NIET VAN DE PRIJS DIE U ERVOOR BETAALDE. Ik kan mij voorstellen dat zo'n kabel van 5 m dient verzonden te worden met Taxipost en dan is het 4,95 eur voor een pakket tot 2 kg.

Ik vind ook dat het moet mogelijk zijn om er iets achter te zetten zoals: "ze staat constant te roepen en stuurt lange e-mails waarvan elk zinnetje eindigt met zoveel uitroeptekens."

En meen je het echt om dit te willen plaatsen als vervolgcommentaar? U bent toch niet minderjarig he? je mag pas handelen op ebay vanaf 18 jaar.

Jawel Anneke, hier is het ook geregeld, het is weer wat langer geworden.

Photobucket

Photobucket

Bericht 11 van 35
laatste antwoord

@speedsterboy1

Ik krijg moordneigingen als ik zulke postings lees als die van dp6k25qm.

En eBay blijft maar wauwelen over die feedback verandering en over hun voornaamste doel: "goede koperservaringen".

En de verkopers zijn de klos met onbenullen als dp6k25qm.

Nemo me cohabitat inpuntem
Bericht 12 van 35
laatste antwoord

waaaaaaaw...

En nog het mooiste van al... dp6 en nog wa aanhangsels kreeg van de verkoper dan nog ne groenen bol hiervoor!
Zij het wel met een A met een pak minnekes derachter maar wie let daar op?

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 13 van 35
laatste antwoord

Als koper is het naar mijn ervaring onmogelijk om vervolgcommentaar te geven op de feedback die men zelf gegeven heeft aan de verkoper en waarop deze dus heeft gereageerd. Dit is een nadeel van het hudige feedbacksysteem, want de verkoper zal geen feedback meer geven na een negatieve van de koper en de koper kan zodus niet meer reageren op zijn commentaar.
Bericht 14 van 35
laatste antwoord

@ dp6k25qm
Goede raad voor de toekomst: wees zuinig met het geven van negatieve feedback. Verkopers worden dikwijls al zenuwachtig als er een nieuwkomer biedt, en nu negatieve feedback geven door verkopers afgeschaft is kijken verkopers naar de feedback die de koper gegeven heeft.

Twee keer feedback gegeven waarvan één negatieve gegeven binnen de 48 uur na aflopen van de veiling zonder de zending ooit gezien te hebben, en zonder dat de aanbiedingsvoorwaarden veranderd zijn, zou eerlijk gezegd voor mij ook een reden zijn om biedingen van die koper te annuleren.

Bericht 15 van 35
laatste antwoord

@dp6k25qm:
5 euro verzendkosten voor een kabel van 1 euro
5 euro voor een pakket tot 2 kg is een heel normale prijs!
Zoals speedsterboy al zei:
Verzendkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van een artikel EN NIET VAN DE PRIJS DIE U ERVOOR BETAALDE.

woon dicht maar mag niet afhalen"
Een verkoper is niet verplicht afhalen toe te staan, al doen de meeste particulieren dat wel, zeker als de koper niet veraf woont. Maar als de verkoper alleen wil versturen, dan is dat zijn goed recht.
Had je voor je bood gevraagd of je mocht afhalen, dan had je nu geen probleem gehad.

Zoals quasi zegt deed je, zelfs met die 5 euro verzending erbij, een goed koopje. En nog niet tevreden...
Dus kan ik J-A alleen maar bijtreden:
Ik krijg moordneigingen als ik zulke postings lees als die van dp6k25qm.
Bericht 16 van 35
laatste antwoord

Laat de moordneigingen maar over aan Al Qaeda.
Ik hoop dat ze iemand opblazen voor elk uitroepteken dat dat mens mij heeft gestuurd: 29 met e-mail, 11 met feedback en 6 met een overschrijving, 46 in totaal.

Jullie verstaan blijkbaar niet goed wat er is gebeurd.
Ik zag dat de kabel dichtbij te koop was.
Het was maar een paar straten ver.
Ik dacht dat ze wel akkoord zouden gaan met afhaling.
Ik heb 1 euro geboden en gewonnen.
Daarna kreeg ik een e-mail met een adres dat aanstoot gaf.
Heel autoritair heeft ze mij afgesnauwd dat ik 6 euro moest storten op haar rekening.
Toen ik haar volledige naam en adres eiste bleek dat ze een valse naam had opgegeven.
Ik zei dat ik dat wou afhalen omdat ik dichtbij woonde.
Maar het was haar te veel om de deur open te doen om een euro aan te nemen.
Dat wil zeggen: haar adres was ook vals.
Ze zei dat als ik het overschreef, dat ze het dan ging opsturen.
Ik heb het overgeschreven omdat het verplicht is als je iets wint op eBay.
Ik vond dat er meer verzendkosten werden aangerekend dan nodig is (5 euro ipv 2,70 euro).
Ik had de mogelijkheid om mij daarover te beklagen door middel van feedback.
Daarna kreeg ik uitzinnige e-mails met tientallen uitroeptekens.
Het is ongetwijfeld zo'n dik manwijf dat een ganse dag staat te roepen.
Daarin werd alles verdraaid.
Alles was mijn fout.
Dan heeft ze de 6 euro teruggestort met een ergerlijke mededeling om mijn bank te choqueren.
Ze zei ook nog dat ik wel ergens anders zo'n kabel ging vinden voor 1 euro.
Als je het ergens anders kunt vinden voor 1 euro,
waarom bied je het dan aan voor 1 euro + 5 euro verzendkosten?
Om de mensen lastig te vallen.
Pas er maar voor op, het is een professionele emmerdeur.
Ze heeft er op gestudeerd.
Bericht 17 van 35
laatste antwoord

daarvoor bestaat "reageren op feedback".
bvb : "verkoper weigert te verkopen en stort betaling,zoals voorzien in itembeschrijving,terug".
Bericht 18 van 35
laatste antwoord

Reageren op feedback maakt het reglement niet ongedaan.

Als je het winnend bod hebt ben je verplicht om te betalen en is de verkoper verplicht om het af te geven of op te sturen.

Het zou nogal een cirque worden als je mocht weigeren van te verkopen. Dan zou iedereen weigeren die teleurgesteld is over de uiteindelijke biedprijs en dan zouden er nog weinig kandidaten zijn om te bieden.

Als je wilt weigeren van te betalen of te verkopen dan moet je naar www.2dehands.be en dergelijke.
Bericht 19 van 35
laatste antwoord

Ik vond dat er meer verzendkosten werden aangerekend dan nodig is (5 euro ipv 2,70 euro).

Maar, heb hierboven toch al geschreven dat zo'n kabel waarschijnlijk moet verzonden worden met taxipost, is altijd al het geval indien een pak dikker is dan 3 cm, en dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. De verzendkost is dan 4,95 eur, is nu eenmaal zo.
Denk dat ik straks ook wat uitroeptekens ga gebruiken.

Photobucket

Photobucket

Bericht 20 van 35
laatste antwoord