annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg iets anders toegestuurd?

massisvds
Community-lid
Gekocht tassen voor vario koffers en krijg een ventilator toegestuurd.Wat zijn de volgende stappen die ik moet ondernemen?
Bericht 1 van 24
laatste antwoord
23 ANTWOORDEN 23

Ik krijg iets anders toegestuurd?

Een berichtje sturen naar de verkoper, en eventueel een geschil openen wegens afwijkend object.

m.


m.
Bericht 2 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

Hier een link naar de juiste procedure : http://pages.benl.ebay.be/help/tp/problems-dispute-resolution.html

m.


m.
Bericht 3 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

massisvds
Community-lid
Bedankt, geschil gedaan en reactie erop gekregen. Zouden vandaag de tassen nog opsturen. Ik ben benieuwd.
Bericht 4 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

Het geschil pas sluiten nadat alles in orde is ! je kan maar 1 keer een geschil indienen per transactie.

m.


m.
Bericht 5 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

massisvds
Community-lid
Vandaag mail: Hab's noch einmal versendet Sendungsnummer (968532702322-DHL) Angeblich hat er Ventilator erhalten ?
Zal waarschijnlijk een claim moeten doen. Dit is de eerste maal dat ik langs deze weg iets kocht, plezierig is anders.
Bericht 6 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

massisvds
Community-lid
Hier een kopie met de mail waar nochtans duidelijk instaat dat ik innentaschen gekocht heb.

Danke für Ihre Angaben bei afterbuy.
Ihre Daten wurden erfolgreich an den Verkäufer übermittelt.

Bestätigte Artikel sind :
Artikelnummer: 220506651375
1 x Innentaschen für BMW R 1200 GS Koffer/Variokoffer

Den Status und die gemachten Angaben können Sie von jetzt an unter folgender Adresse einsehen.

https://www.afterbuy.de/fb.asp?ui=69B580BD-EB17-4D4E-92F4-51FAA8CD5CEB

Vielen Dank,


Nuriye Ueruet

Bankverbindung:
Bankname: Volksbank Neckartal, Inhaber: Ueruet Nuriye, Konto: 42430501, BLZ: 67291700
Frau
Nuriye Ueruet
Werderstr.54
D-74889 Sinsheim / Deutschland


Tel.: +49 (0)157 - 72650062
eMail: info@industrieventilator-shop.de
Bericht 7 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

huwitte
Community-lid
Het juiste pakket is opnieuw op weg.
Tracking nummer op deze website ingeven en dan kunt u het blijven volgen
http://www.dhl.de/content/de/de.html



Ergebnis Ihrer Suche
Sendungsnummer
968532702322

Details Details
Produkt / Service: Auslandssendung
Empfänger:
Status:
Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
Status von: 18.11.09 02:17
Nächster Schritt: Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen
Verlauf Ihrer Sendung
Sendung oder Daten erhalten Transport Bearbeitung In Zustellung Zugestellt
Datum/Uhrzeit Status Beschreibung
17.11.09 14:02 Sendung in Filiale/Agentur eingeliefert Der Kunde hat die Sendung in der Filiale/Agentur eingeliefert.
17.11.09 19:32 Einlieferungs-Paketzentrum Die Auslands-Sendung wurde im Einlieferungs-Paketzentrum bearbeitet
18.11.09 02:11 Internationale Paketstation Die Auslandssendung wurde in der Internationalen Paketstation bearbeitet.
18.11.09 02:17 Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen Sendung ist in Transport ins Zielland aufgenommen




Bericht 8 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

Dit is de eerste maal dat ik langs deze weg iets kocht, plezierig is anders.


Je hebt gewoon pech, de verkoper zal 2 pakjes verwisseld hebben, dat gebeurt heel zelden !
Eigenlijk zou je de ventilator moeten terugsturen, maar de verzendkosten zijn misschien te hoog in verhouding tot de waarde van dat ding. Misschien beslist de verkoper dat je het mag houden !

m.


m.
Bericht 9 van 24
laatste antwoord

Ik krijg iets anders toegestuurd?

Ik heb even naar de aanbiedingen van die verkoper gekeken, toch wel dure dingetjes die ventilators, ik zou die voorlopig niet terugsturen, wacht tot je je pak goed ontvangen hebt, en vraag dan aan die verkoper of hij de verzendkosten wil betalen om de ventilator terug te sturen ? Hij heeft de fout gemaakt, dus niet jouw probleem.

m.


m.
Bericht 10 van 24
laatste antwoord