annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ipad 2 gekocht met problemen

twqonqueror
Community-lid

Ik heb onlangs een Ipad 2 gekocht op ebay

Het is aangeboden als: Tweedehands: Een object dat eerder al gebruikt werd. Het object kan tekens van slijtage vertonen maar werkt nog naar behoren. Dit object kan een showroommodel zijn of een object dat na een tijdje werd teruggebracht naar de verkoper. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van de gebreken.


 


 


Titel: iPad 2 White 32 GB SIM (niet werkende digitizer)


 


Beschrijving:  


=> Tweede generatie iPad 


=> 36 GB 


=> SIM (3G) 


=> White



Opgelet: de Digitizer is stuk en moet vervangen worden. De iPad is dus voor de 'handigen' onder ons. (of kan voor herstel worden binnengebracht)


 


 


 


Toen ik de ipad heb binnengekregen deed de Digitizer (touchscreen) wel raar een beetje zoals in de beschrijving.


 


Nu heb ik de Digitizer zelf vervangen maar de Ipad heeft dezelfde probleem.


Van dat de Digitizer die ik erop heb gezet ben ik zeker dat die werkt het is eerder getest op een andere Ipad.


 


Heb ik het recht om dit opbject terug te sturen of om mijn geld op een of andere manier terug te krijgen?


De verkoper aanvaard geen teruggaven maar er staat in de beschijving letterlijk: "de Digitizer is stuk en moet vervangen worden."


 


Graag jullie meningen hierover.


Alvast bedankt

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Ipad 2 gekocht met problemen

Als ik ik dit aandachtig lees en op een goeie manier begrijp wist je op voorhand dat hij stuk was. Mij komt voor dat de verkoper idd het mankement heeft vermeld, niet wetende dat het probleem blijkbaar elders ligt... sorry, maar mijn inziens heb je hier geen enkel verhaal tegen!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord