annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klopt dit? Mag Dit?

Ik ben al een tijdje aan het bieden op enkele bureaustoelen. Nu is me opgevallen dat (bij eender welke stoel van een bepaalde webwinkel) elk bod onder een bepaald bedrag telkens gewonnen wordt door dezelfde bieder. Volgens mij is dit gewoon de winkel zelf die alles terugkoopt wegens niet genoeg geboden (hij heeft volgens mij zelf een maximum bod uitgebracht waaronder hij niet wil verkopen). Mag dit eigenlijk wel?
(Want dit neemt natuurlijk wel een groot deel van het plezier, de fun en de hoop op succes weg.
Om nog te zwijgen over de oprechtheid en betrouwbaarheid van kopen/bieden op Ebay.)
Want op die manier heeft het natuurlijk enorm weinig zin om nog te bieden, of biedingen verder op te volgen.
Spijtig... echt heel spijtig...
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Klopt dit? Mag Dit?

Is niet noodzakelijk zo.
Kan iemand zijn die constant op die voorwerpen bied tot een bep. maximum bedrag voor bv doorverkoop.
Als het fraude zou zijn en ze bieden op hun eigen spullen dan moeten ze op hun eigen spullen ook verkoopcommissie betalen aan ebay.

Zo bood ik zelf vroeger tot een zeker bedrag op alle fietskarren van een bep. Duitse webwinkel, dan kon men misschien ook denken dat ze zelf hun prijs opdreven maar was dus totaal niet het geval.

Photobucket

Photobucket

Bericht 2 van 2
laatste antwoord