annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopen en direckt betalen??

Hallo ,ik koop al vele jaren op Ebay ,nu wil ik verschillende items kopen bij 1 verkoper met koop nu ,ik druk op de koop het nu knop en dan krijg ik direckt betaal nu en word ik doorverwezen naar mijn paypall rekening.

 

Er komt bij dat zolang ik niet betaal ik het niet gekocht heb en dat een andere koper dit alsnog kan kopen,ik heb dit nog nooit gezien ,ik zou voor elk item direckt afzonderlijk moeten betalen voor mijn aankoop bevestigd is,10 items kopen ,10 keer betalen?????

 

.Ik heb altijd geweten dat ge op de koop nu knop drukt u de aankoop moet bevestigen en dan is het aangekocht ,zo kun je normaal zo veel items kopen tot je beslist om te betalen en betaal je 1 rekening ,nu krijg ik geen bevestingsknop maar word direckt doorverwezen om te betalen ,met als gevolg dat als ik niet onmiddelijk betaal de koop niet bevestigd word en ik het niet gekocht heb ,hoe kan dit???

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Kopen en direckt betalen??

Zou hier wel graag uitleg over hebben,is dit een nieuwe manier van verkopen op Ebay?

 

Deze man verkoopt postzegels ,van 1 tot ..; Euro. Als ik bijvoorbeeld 10 zegels koop van 1 Euro word er telkens 3,50 verzendkosten gerekend,dus voor 10 Euro kopen en 35 Euro verzendkosten uit Frankrijk  ,eerst te betalen,wat natuurlijk kopen onmogelijk maakt.

 

Als dit de nieuwe manier van handelen is zal het voor mij gedaan zijn om op Ebay te kopen!

 

groetjes Willy

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Kopen en direckt betalen??

Heb al geen antwoord meer nodig ,heb de verkoper gecontacteerd en volgens hem heeft hij dit zo gedaan omdat hij al een paar kopers gehad heeft die niet betaalden.

Is natuurlijk een oplossing om uw geld direckt te krijgen maar of dit een goede oplossing is?

 

Is een proffesionele verkoper ,heeft een webwinkel en al ,verkoopt meer dan 12000 items en heeft er in de laatste 6 maanden 40 verkocht(sic)

Dat koop ik meestal in 1 keer!

En dan waarschijnlijk beweren dat de verkoop op Ebay slecht gaat,ik koop bij deze verkoper  in alle geval nooit,eerst 10 keer 3,50 Euro betalen voor verzendkosten ,die zend hij dan terug achteraf,ge moet de zending  dan wel aankrijgen anders 10x een claim indienen bij paypall bij niet ontvangen(10 rekeningen voor 10 items)

Ongelooflijk toch?

Groetjes Willy

Bericht 3 van 3
laatste antwoord