annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

articcynda
Community-lid
Hoi iedereen,

Vorig weekend liep een veiling af en ik was de gelukkige hoogste bieder. Vermits de verkoper Brits is, en ik problemen met de omrekening van Euro's naar Britse Ponden wou vermijden, toch maar meteen met PayPal betaald.

Nu, een dag na betaling, krijg ik van de verkoper volgende email (naam gewijzigd om privacyredenen):

Hi,

I have had my email hacked and therefore I had to change the email address where paypal pays to, I am unable to receive payments on the address which was on the listing. I am really really sorry about this, could you please send the paypent to gordonfreeman@hotmail.co.uk INSTEAD of gordon.freeman@hotmail.co.uk

Thank you for your patience

Regards,

Gordon


Vermits ik vind dat ik als koper geen fout heb gemaakt door meteen te betalen op het PayPal adres dat mij door Ebay werd voorgesteld, ben ik niet van plan om het bedrag nog een tweede keer over te schrijven. Ik heb intussen deze email beantwoord met de mededeling dat de verkoper maar contact moet opnemen met PayPal om het uit te leggen. En tussen de regels door ook gehint dat het zijn eigen schuld is door van die crappy Hotmail adressen te gebruiken voor serieuze zaken als betalingen, natuurlijk.

Ik ben nu benieuwd naar wat wat de andere forumleden zouden doen in dit geval. Graag jullie mening, hoe absurd die ook mag zijn!

Groetjes

ArticCynda
Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

katelijnecollector
Community-lid
Jij hebt betaald voor je objecten dus gewoon wachten op de levering . Komt je levering niet toe , geschil openen bij paypal .
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

articcynda
Community-lid
Maar daar wringt nu net het schoentje: de verkoper claimt dat ik nog niet betaald heb omdat het zogezegd naar de "verkeerde" PayPal rekening werd overgeschreven.

Ebay markeert de betaling trouwens al 2 dagen als "wordt verwerkt door PayPal".
Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

Dus wordt de betaling niet opgeeist.In principe heb je niet betaalt.
Je kan de betaling gewoon ongedaan maken.
Dan nieuwe bewerking uitvoeren op het email adres en aanduiden dat het om ebay goederen gaat,ik geloof dat je dan het objectnummer moet invoeren.
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

Zolang de betaling staat als "wordt verwerkt door Paypal", lijkt er inderdaad een probleem te zijn met het mailadres.
In dit geval kan je als koper gewoon de betaling annuleren.

Zie volgende link:
Betaling annuleren


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Mening gevraagd: betaling naar "gehackete" PayPal account

Oei, siemenpoes was me voor ;-)


Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 6 van 6
laatste antwoord