annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn eerste 'voorstel' pakt verkeert uit :|

Een object wat 89,99 dollar moet kosten bied de optie om een voorstel te doen. Heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus leek mij wel interessant om te zien hoe veel je daarmee van de prijs kunt halen.

Eens kijken of een bod van 60 dollar bijvoorbeeld wordt geaccepteerd...
Volgende dag krijg ik een bericht dat de verkoper met 60 dollar akkoord is en dat ik verplicht ben om het object te kopen 😮

Okay, dacht ik... die verplichting ken ik bij een bod doen of 'Nu kopen' maar dit is een verassing voor mij.

In de bied historie van dit product kan ik nu zien dat het object 239 keer vaker is verkocht voor bedragen tot wel 24 dollar, ipv 60 dollar, laat staan 89,99

Tevens heeft de verkoper vandaag het product in de aanbieding voor 49,99 dollar gedaan !

Achteraf is makkelijk praten, maar ik denk dat ik geen 60 dollar voor dit product wil betalen als het niet eens 25 dollar waard is (zelfs daar zal de verkoop op verdienen).

Omdat ik weet dat een bod bindend is ben ik bang dat ik het object wel zal moeten afnemen, maar heb ik aanspraak op de nieuwe prijs, of kan ik een lager bod inbrengen om mijn eerste bod teniet te doen ?
Bericht 1 van 22
laatste antwoord
21 ANTWOORDEN 21

Volgens mij geldt hier een paar oude spreekwoorden :
Bezint eer gij begint,
Te laat de put gevuld als 't kalf verdronken is
Gedane zaken nemen geen keer...
....om er maar een paar te noemen.:-)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)
Bericht 2 van 22
laatste antwoord

Als je een voorstel doet staat er duidelijk bij dat je je verbind het object te kopen aan de voorgestelde prijs wanneer de verkoper hiermee akkoord gaat !

m.

m.
Bericht 3 van 22
laatste antwoord

Maar waarom kan ik de lijst van 'voorstellen' van anderen niet zien voordat ik eerst zelf een voorstel doe? Zo kan ik niet zien wat het product werkelijk waard is.

Als ik had geweten dat deze verkoper het product voor 24 dollar verkoopt had ik nooit geboden, omdat ik dan had geweten dat het rotzooi moet zijn voor die prijs...
Bericht 4 van 22
laatste antwoord

Volgens dat ik kan zien heb je dat voor 44,99 dollar gekocht.
Die Chinees verkoopt verschillende modellen met verschillende prijzen.
Of gaat het niet over die armband uit China?
Bericht 5 van 22
laatste antwoord

En toch moet ik 60 dollars betalen in Mijn eBay... (excl. transport)

Je kunt het zien bij de voorstel geschiedenis (tweede tabel onderaan de geschiedenis pagina. niet bij de aankoop geschiedenis kijken)
Bericht 6 van 22
laatste antwoord

Je kan ook niet betalen, en de gevolgen dan maar dragen (geschil enz.).

m.

m.
Bericht 7 van 22
laatste antwoord

Ik wil het bij voorkeur netjes afhandelen en mijn 100% feedback in tact houden. Hopelijk wil de verkoper meewerken, maar tot dusver geen reacties op mijn berichten (wat een slecht voorteken lijkt te zijn)

Als hij helemaal niet reageert zal ik proberen mijn voorstel via ebay te ontbinden met als opgaaf van reden het geen contact kunnen krijgen met de verkoper.
Bericht 8 van 22
laatste antwoord

1) bij aantal verkocht kan je zien welke de verkoopprijs was

2) bij herzieningen van de aanbieding zie je dat vandaag de promotie start aan 44,99 USD

3) bij aanbiedingen met voorstel mogelijkheid ga je best de feedback na om een idee te hebben van de verkoopprijzen
zowie
Bericht 9 van 22
laatste antwoord

Wel djriptor, geen probleem.

Sinds je aankocht online via een professioneel verkoper (en jij je aankoop verrichte via ebay.be) kan je afzien van je aankoop zonder dat je enige reden ervoor dient op te geven. -----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
-----
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)

"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)
Bericht 10 van 22
laatste antwoord