Een object wat 89,99 dollar moet kosten bied de optie om een voorstel te doen. Heb ik nog nooit gebruik van gemaakt, dus leek mij wel interessant om te zien hoe veel je daarmee van de prijs kunt halen.
Eens kijken of een bod van 60 dollar bijvoorbeeld wordt geaccepteerd...
Volgende dag krijg ik een bericht dat de verkoper met 60 dollar akkoord is en dat ik verplicht ben om het object te kopen 😮
Okay, dacht ik... die verplichting ken ik bij een bod doen of 'Nu kopen' maar dit is een verassing voor mij.
In de bied historie van dit product kan ik nu zien dat het object 239 keer vaker is verkocht voor bedragen tot wel 24 dollar, ipv 60 dollar, laat staan 89,99
Tevens heeft de verkoper vandaag het product in de aanbieding voor 49,99 dollar gedaan !
Achteraf is makkelijk praten, maar ik denk dat ik geen 60 dollar voor dit product wil betalen als het niet eens 25 dollar waard is (zelfs daar zal de verkoop op verdienen).
Omdat ik weet dat een bod bindend is ben ik bang dat ik het object wel zal moeten afnemen, maar heb ik aanspraak op de nieuwe prijs, of kan ik een lager bod inbrengen om mijn eerste bod teniet te doen ?