annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nep zonnebril

Hey heb een paar maanden geleden een zonnebril (gekocht) maar na twee dagen geld terug gevraagd en geld ook terug gekregen, omdat ik het zaakje niet vertrouwde, persoon x heeft deze dan toch opgestuurd, nu is de zonnebril onderschept door douane, vandaag brif gekregen dat ze een expert van het merk dior er gaan opzetten, wat gaat er nu met mij gebeuren. Heb nog nooit iets verkeerd gedaan en wil ik zo houden. Ik ben echt bang
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Nep zonnebril

Als de zonnebril namaak is riskeer je een boete ,tenzij de aankoopprijs zo hoog was dat je kon veronderstellen dat de bril echt was.

Ik begrijp niet waarom je de bril toch liet verzenden.

500 euro boete kan je dus verwachten

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Nep zonnebril

siemenpoes sorry maar zulke gezever heb ik nog nooit hoord..mvg !!

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Nep zonnebril

Alléé, nu kunt ge niet meer quoten ook al... enfin:

 

@Siemenpoes... ik zie niet in waarom hij (of zij)  problemen zou krijgen, de transactie werd afgeblazen, het geld werd teruggestort en toch wordt het verdachte item opgestuurd... so what?

De koper heeft bewijzen dat de koop werd geanuleerd en hoeft enkel de ontvangst ervan te weigeren... je hoeft niks aan te nemen wat je niet gevraagd hebt, dat staat in de wet... dus: return to sender en dat die er zijne plan mee trekt en de kosten betaald!

Enne: "waarom heb je het toch laten opsturen"... dat heeft de verkoper zelf gedaan, daar heeft de koper geen vat op, een soortelijk iets heb ik een paar maanden ook meegemaakt: een telefonische aanbieding, duidelijk zeggen dat je geen interesse hebt en toch zat het een paar weken later in de bus... proberen gaat mee hé!

Nuja, wat mij beterft kan de koper op twee oren slapen, dit blijft voor hem/haar zonder gevolg.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord