op 14-02-2012 07:44
Ik heb voorlaats een deurposter op ebay gekocht en had die netjes betaald. Het duurde al een tijd voor ik iets van die verkoper hoorde dus ging ik eens in zijn feedbacks snuisteren en zag dat dit blijkbaar zijn techniek was om mensen te bedriegen.
Hij reageert blijkbaar niet op e-mails, rekent dubbele verzendkosten aan en stort ook niks geld terug.
Wat kan ik daaraan doen want hij is echt niet aan zijn proefstuk toe...
op 14-02-2012 08:19
Ik vrees dat je daar weinig kan tegen doen behalve dan een geschil openen en hopen dat dat iets oplevert.
Wanneer ik iets wil kopen op Ebay, kijk ik altijd eerst naar de FB van de verkoper als die geen 100% heeft, staat er daar iets dat mij niet aanstaat, koop ik het niet! Die FB staat daar heus niet voor de sier hoor.
Volgende keer dus eerst FB bekijken!
op 14-02-2012 09:49
Ander en beter, reken met hem af ! Laat ook niets meer horen van Uw zijde en geef een negatieve feedback.
Volgens de elementen die ik hoor: geen reactie geven op je email, negatieve feedbacks ! Dit soort verkopers moet er uit !!!!
Kijk of je bij iemand anders misschien goedkoper zo'n poster kunt krijgen.
op 14-02-2012 17:35
op 14-02-2012 18:40
Ik heb nu dus een geschil geopend en krijg als antwoord van de verkoper een nieuwe aanbieding van diezelfde poster toegestuurd met zogezegd lagere verzendkosten als die van mij toen. Dat is gewoon op de koper zijn kop xxxxxx als ik het zo mag uitdrukken. Ik heb altijd graag gekocht op ebay en heb ook altijd correct en vlug betaald maar nu denk ik dat er echt een einde aan komt. Ebay ondernam hier vroeger toch meer aktie tegen. Als die verkoper al zoveel negatieve feedback heeft en waarschijnlijk zijn er ook al redelijk klachten over hem geweest hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij gewoon verder kan doen met zijn zwendel?!X-(
op 14-02-2012 20:53