op 13-11-2013 23:04
ik wil een object kopen van een persoon, maar via paypal gaat voor hem niet. wat is het veiligste alternatief ?
op 13-11-2013 23:58
Alleen afhalen.
Voor kleine bedragen is een overschrijving nog te overwegen ,maar geeft geen garantie.
Natuurlijk als in de aanbieding PAY PAL niet als betalingsmethode was aangegeven ,moet je daar ook niet naar vragen achteraf.
op 14-11-2013 09:30
Oké bedankt, de verkoper zegt dat er een nieuwe betaalmethode is waarbij ik eerst stort naar ebay, hij vervolgens het object opstuurd en als ik het ontvangen heb dat ebay dan het geld overmaakt naar hem. Mag ik hem geloven ? ik vind geen pagina op ebay met deze uitleg.
op 14-11-2013 12:14
Waar heb je dat object aangekocht?
Kan je dat objectnummer even geven
op 14-11-2013 22:38
Dat is een truukje dat zo oud is als de straat....gewoonlijk toegepast door mensen uit ...heu...het begint met de N.....
Klaarblijkelijk zijn ze terug bezig met te proberen...Eigenlijk bewonderenswaardig, voor wat de volharding, vindingrijkheid en zo betreft....Maar het is en blijft een oplichterstruukje !
Lees deze posting heel snel, voor hij wordt verwijderd. 😉
Besarionis Dzjoegasjvili is weliswaar al lang dood, maar zijn ideeên klaarblijkelijk nog niet helemaal........
op 15-11-2013 00:32
Ik had al een vermoeden dat het niet te vertrouwen was, dus zo'n betaalmethode via ebay bestaat niet ? De persoon heeft de pagina inderdaad van Ebay gehaald.
op 15-11-2013 13:40
Fijn dat je er niet bent ingetrapt !