annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sniper

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar donderdag loopt er een veiling af die ik absoluut wil winnen. Nu weet ik ook dat de andere bieder een geduchte tegenstander is. Ik herken zijn feedback. Hij heeft me al vaak in de laatste seconden overboden.

Nu dacht ik er aan een sniper te gebruiken, omdat ik niet thuis ben op het moment de veiling afloopt, maar zijn er ook problemen met snipers, dat ze niet werken ofzo? Hebben jullie tips en tricks?

Het gaat over een item dat ik al jaren zoek, en ik heb het nog nooit eerder op ebay tegengekomen, dus het is niet zo dat ik een tweede kans kan krijgen, ik moet deze veiling winnen.
Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

Sniper

Volgens mijn (beperkte) ervaring kan/kon het soms (echt uitzonderlijk) gebeuren dat de verbinding wat traag tot stand komt, zodat je bod te laat wordt geregistreerd.
Heb ik ooit eens aan de hand gehad, zowel manueel als met snipetool. Maar da's al even geleden.
Verder nooit probleem gehad.
Maar als het zo belangrijk is kan je altijd nog twee (of méér) snipetools gebruiken, niet ?
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat die mekaar zouden tegenwerken. En vermits je toch niet tegen jezelf kan opbieden...

If voting changed anything, they'd make it illegal.(E.Goldman)

Bericht 2 van 16
laatste antwoord

Sniper

Hij heeft me al vaak in de laatste seconden overboden

Indien deze bieder slechts één bod uitbrengt dan is de kans groot dat hij zelf een sniper gebruikt.
Uit de biedingsgeschiedenis kan je ook zien hoeveel seconden het bod werd uitgebracht vóór het einde, hou daar rekening mee.
Tenslotte kan zijn maximum bedrag hoger zijn dan je eigen "sniper" bod.
zowie
Bericht 3 van 16
laatste antwoord

Sniper

en welke snipers zijn aan te raden?
Bericht 4 van 16
laatste antwoord

Sniper

Ik denk dat de beste oplossing is voor uzelf uitmaken wat het maximum is dat je er voor wil uitgeven, wat is het bedrag waarvan je zegt, als mijn tegenstander nog hoger bied mag hij/zij het hebben?
Als je dit bedrag nu al bied heb je eigenlijk geen sniper nodig.

Photobucket

Photobucket

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

Sniper

Ik gebruik Auctionsniper, nog nooit problemen mee gehad, en je mag een paar keer gratis proberen !
Als je iets absoluut wil hebben moet je een bod ingeven tot aan je pijngrens, zelfs iets hoger, zodat als je het niet wint je kan zeggen dat het eigenlijk te duur was !
Succes gewenst met je snipe. :-)

m.

m.
Bericht 6 van 16
laatste antwoord

Sniper

Tja, die recht-door-zee aanpak is natuurlijk een optie, maar dan heeft de tegenstander vrij spel om geleidelijk op te bieden tot disney's maximum....en dan eventueel één bod terug te trekken, of anders net iets hoger te gaan.
Ikzelf probeer gewoonlijk low-profile te blijven ; meestal bied ik zelfs helemaal niet, tenzij met de snipe.
't Werkt in de meeste gevallen kostenbesparend, als je begrijpt wat ik bedoel :-D

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

Sniper

Ik denk dat een sniper wel een goede oplossing is in dit geval.

De tegenstander biedt niet via sniper volgens mij. Hij bied altijd een keer in het begin, en dan de laatste seconde, als hij niet meer de hoogste bieder is, een heel hoog bedrag.
Dus als ik nu mijn maximum zou ingeven, dan mag ik er zeker van zijn dat ik overboden wordt.

Als ik echter snipe, ziet hij het niet aankomen. Hij is momenteel enige bieder...

Ik ga auctionsniper eens proberen, hartelijk dank.

Trouwens, wat is het beleid van Ebay, keuren ze snipers goed of kan het hen weinig schelen?
Bericht 8 van 16
laatste antwoord

Sniper

Wel je snipe hoog genoeg zetten, echt je maximumbod ingeven ! De sniper slaat toe helemaal op het einde, en je kan je bod dan niet meer verhogen.
Ik bied enkel met een sniper.

m.

m.
Bericht 9 van 16
laatste antwoord

Sniper

Als het effe kan doe ik de twee tegelijk, met de sniper voor de veiligheid, en manueel voor de fun :-D

Bericht 10 van 16
laatste antwoord