annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vals of Echt?

Hey mensen,

ik zou graag wat Hollister en Abercrombie & Fitch kleren kopen uit deze eBay winkel:

http://myworld.benl.ebay.be/dtrolen2009/

Wat denken jullie, echt of niet?

Bedankt!
Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Vals of Echt?

de Abercrombie & Fitch kleding is zeker fake. die kleding wordt alleen verkocht op hun eigen online shop en in hun eigen winkels in de VSA en in een winkel in Londen. De prijs is trouwens te laag.
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

"die kleding wordt alleen verkocht op hun eigen online shop en in hun eigen winkels in de VSA en in een winkel in Londen."

Wat een onzin.Als ik die kleding koop via hun online shop bijvoorbeeld,en ik zet ze daarna op ebay,dan wordt dat ineens "fake".

En dat die prijs te laag is;daar zijn hulpmiddelen genoeg voor,dat weet iedereen.
Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

vals of echt?

dit is steeds de vraag en toepasbaar op alle aangeboden artikelen.

in eerste instantie vraag je de verkoper of het echt is.

in tweede instantie als je niet zeker bent, niet kopen en als je denkt, ik koop het toch, zorg dan dat je niet te veel betaald.

Men mag GEEN valse kledij verkopen op ebay, het staat er echter VOL VAN !!!!

Wie een keer naar Turkeye, Thailand, China, Spanje .... zelfs Brussel op reis gaat kan zoveel fake kopen als hij maar wilt.

Ben er tegen maar neem dit zwarte circuit weg en er is 10 dubbel zoveel armoede op onze wereldbol.
Miljoenen mensen leven van de zwarte handel in de arme landen, neem dit weg en je zal eens zien wat er gebeurd, nog meer moorden, diefstallen en er zijn er nu al zoveel.
Nog meer armoede en er is nu al zoveel ....

Dus, gulden regel, betaal nooit te veel, is het echt dan heb je geluk, is het vals dan ben je toch niet echt gefopt.

Johan
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

de Abercrombie & Fitch kleding is zeker fake. die kleding wordt alleen verkocht op hun eigen online shop en in hun eigen winkels in de VSA en in een winkel in Londen. De prijs is trouwens te laag.

Wat een onzin kraam jij nu uit. A&F wordt ook gewoon verkocht in Antwerpen bij America's Today, dus niet enkel in London en US
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

dit lees ik op hun site. http://www.abercrombie.com/anf/brandProtection/brandprotection.htmlDan zal ik het wel verkeerd begrijpen zeker....
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

Dat ze schrijven op hun site wat ze willen, in Antwerpen verkopen ze wel degelijk A&F... ik ken zoveel merken die willen wijsmaken dat hun spullen zo exclusief zijn, maar uiteindelijk ook gewoon in andere winkels verkopen.
Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Vals of Echt?

Ik wil hier even iets willen recht zetten. Ik was niet volledig correct en zou geen foute info de wereld in willen sturen. A&F zoals ik al zei verkoopt alles zelf en heeft geen groot handelaars die doorverkopen. Dit geld alleen voor het nieuw seizoen. Dus oude seizoen kleding zou je wel kunnen overkopen van hun. Ook zou je de kleding waar ze van af willen kunnen overkopen, omdat deze niet goed verkoopt. Dit komt wel niet vaak voor.
Dus het is goed mogelijk dat je in Antwerpen A&F kunt kopen.

Ik heb dit te horen gekregen van een kennis die merkkleding verkoopt.
Bericht 8 van 8
laatste antwoord