Hallo,
Ik heb bij cm3 dit object gekocht:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310185152298&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Ik heb het ontvangen maar het week sterk af van de omschrijven.
Het moest 1024mb zijn, terwijl het maar 512mb was.
Het moest SLi zijn, wat het niet was.
Dit is wat ik zei tegen de verkoper:
I received my package, but it's not right.
The package says SLI-Ready, but there's no SLI connector on the card!
Theer is supposed to be a golden connector like on this image:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/ECS_8800GT_256MB/01.jpg
But mine doesn't have it, here's a picture of mine:
http://i45.tinypic.com/2nw0rxs.jpg
As you can see, it doesn't have the port and the image you showed on the
object offer, isn't the same as I received.
You's is blue with a SLI connector, mine is red without one.
What do I do now, since I have the wrong object.
Vertaald:
Ik heb mijn pakket ontvangen, maar het is niet correct.
Het pakket zegt SLI-Ready, maar er is geen SLI-aansluiting op de kaart!
Er zou een gouden aansluiting moeten zijn zoals op deze foto:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/ECS_8800GT_256MB/01.jpg
Maar de mijne heeft het niet, dit is een foute van de mijne:
http://i45.tinypic.com/2nw0rxs.jpg
Zoals je kan zien heeft mijn kaart niet de aansluiting, en is de foto op
jou afbeelding niet dezelfde als wat ik ontvangen heb.
De joue is blauw met aansluiting, mijne rood zonder.
Wat moet ik nu doen, sinds ik het verkeerde object heb.
Ik heb meerdere mails gestuurd via eBay waar ik geen antwoord op
terugkreeg.
Ik gaf erna een negatieve feedback, waar ik plots wel antwoord op kreeg.
Ze wilden dat ik mijn feedback veranderde en ik mijn object mocht
terugsturen.
Ik vertrouwde het niet , sinds ik vroeger geen antwoord kreeg.
Ik stuurde dus nog meer emails om bevestiging te vragen en het adres
waarnaar ik mij object moest sturen.
Wederom kreeg ik geen antworod.
Hierdoor is de termijn verlopen waarin ik een klacht kan indienen en
laat de verkoper mij volledig in de steek.
Wat moet ik nu doen?
Ik weet dat de verkoper een teruggavebeleid heeft, maar ik versta geen
duits en de verkoper wil mij maar iet verderhelpen via email.
Door het lange wachten op antwoord is de 45-dagen termijn verstreken en kan ik dus geen klacht meer indienen.
Wat moet ik nu doen?
En nog maals bedankt, cm3, om mij zo af te zetten.