annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper bied totaal geen ondersteuning na verkeerd verzonden object

Hallo,
Ik heb bij cm3 dit object gekocht:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310185152298&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Ik heb het ontvangen maar het week sterk af van de omschrijven.
Het moest 1024mb zijn, terwijl het maar 512mb was.
Het moest SLi zijn, wat het niet was.
Dit is wat ik zei tegen de verkoper:

I received my package, but it's not right.
The package says SLI-Ready, but there's no SLI connector on the card!
Theer is supposed to be a golden connector like on this image:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/ECS_8800GT_256MB/01.jpg

But mine doesn't have it, here's a picture of mine:
http://i45.tinypic.com/2nw0rxs.jpg

As you can see, it doesn't have the port and the image you showed on the
object offer, isn't the same as I received.
You's is blue with a SLI connector, mine is red without one.

What do I do now, since I have the wrong object.

Vertaald:
Ik heb mijn pakket ontvangen, maar het is niet correct.
Het pakket zegt SLI-Ready, maar er is geen SLI-aansluiting op de kaart!
Er zou een gouden aansluiting moeten zijn zoals op deze foto:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/ECS_8800GT_256MB/01.jpg

Maar de mijne heeft het niet, dit is een foute van de mijne:
http://i45.tinypic.com/2nw0rxs.jpg

Zoals je kan zien heeft mijn kaart niet de aansluiting, en is de foto op
jou afbeelding niet dezelfde als wat ik ontvangen heb.
De joue is blauw met aansluiting, mijne rood zonder.

Wat moet ik nu doen, sinds ik het verkeerde object heb.

Ik heb meerdere mails gestuurd via eBay waar ik geen antwoord op
terugkreeg.
Ik gaf erna een negatieve feedback, waar ik plots wel antwoord op kreeg.
Ze wilden dat ik mijn feedback veranderde en ik mijn object mocht
terugsturen.

Ik vertrouwde het niet , sinds ik vroeger geen antwoord kreeg.
Ik stuurde dus nog meer emails om bevestiging te vragen en het adres
waarnaar ik mij object moest sturen.
Wederom kreeg ik geen antworod.
Hierdoor is de termijn verlopen waarin ik een klacht kan indienen en
laat de verkoper mij volledig in de steek.

Wat moet ik nu doen?
Ik weet dat de verkoper een teruggavebeleid heeft, maar ik versta geen
duits en de verkoper wil mij maar iet verderhelpen via email.

Door het lange wachten op antwoord is de 45-dagen termijn verstreken en kan ik dus geen klacht meer indienen.
Wat moet ik nu doen?

En nog maals bedankt, cm3, om mij zo af te zetten.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verkoper bied totaal geen ondersteuning na verkeerd verzonden object

De verkoper schrijft dat :

1. de afbeelding in de aanbieding kan verschillend zijn van het geleverde product.
2. 1024MB betekent 512MB op de kaart + 512MB gedeeld hoofdgeheugen van de PC.

Voor zover is er niets fout, wat de SLI connector betreft denk ik dat je best googelt met de referentie van de kaart om meer duidelijkheid te krijgen.
zowie
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verkoper bied totaal geen ondersteuning na verkeerd verzonden object

SLi is een connector op de kaart waar je een brug kan op aansluiten die je dan ook aan je eerste kaart bevestigd.
Hierdoor worden de twee gpu's gelinkt.

Bij de kaart die ik ontvangen heb ontbreekt deze connector,dus is de kaart onmiddelijk al foutief want het is niet mogelijk om een SLi verbinding te maken.
Ook is het een totaal verschillende kaart als op de foto.
Bericht 3 van 3
laatste antwoord