annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper wijzigt details nadat ik via overschrijving heb betaald.

Ik heb dit object gewonnen: http://cgi.befr.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300588187780&ssPageName=ADME:X:AAQ:BE:1123

Het was Assassins Creed Brotherhood toen ik het had gewonnen, ik heb daarna via overschrijving betaald, nadat de verkoper mijn geld heeft ontvangen stuurt die mij een bericht dat het Assassins Creed 2 is en wijzigt ze de foto en details van het object.

Wat kan ik doen? Ik heb mijn geld betaald en ze stuurt mij een object waar ik niet op geboden heb.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Onmiddellijk een bericht sturen naar de verkoper dat je het verkeerde object niet wil hebben, en vragen of hij/zij je geld terug stort.

Als het object al verstuurd is kan je een geschil openen wegens afwijkend object en als de verkoper geen goede oplossing voor het probleem heeft kan je eventueel neutrale of negatieve feedback geven.

m.
Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Een verkoper kan de details zoals de titel van zijn veiling niet meer wijzigen als deze al afgelopen is. Voordien kan hij de veiling ook niet wijzigen zonder dat dit vermeld wordt in de beschrijving. In dat geval komt er volgende zin te staan bovenaan in het vak beschrijving, met een link naar meer details:

Laatst bijgewerkt op XXXXXXX CEST Bekijk alle herzieningen

Die zin staat er niet. Maar ik zie wel dat de verkoper zowel de veiling die u op het oog had, als de veiling waarvoor u de rekening kreeg, op ongeveer hetzelfde ogenblik liet afgelopen. Dus ik vrees dat de kans dat u op het laatste moment op de verkeerde veiling geboden hebt reëel is.

mvg

_____hughwitte________________
Bericht 3 van 3
laatste antwoord