annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten

Kan ik als koper de goedkoopste manier om het verzenden via bpost vragen?


Ik moet namelijk voor een dvd box 4,70 euro betalen, terwijl dit gewoon in een enveloppe kan voor 2 euro ...



Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Verzendkosten

Nee, dat kan je niet...



Je weet trouwens niet precies wat er in die 4,70 eur inzit.



Verzendkosten kunnen ook andere zaken bevatten dan postzegels.


 


En indien het een professionele verkoper betreft, dan moet die 21% btw bijtellen en afdragen aan de Belgische Staat.




Bericht 2 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Nee, is geen professionele verkoper, en hij rekent wat enkel wat het kost via de post. Wat hij wil doen, als ik zie en zelf test aan de hand van de andere DVD boxen van die serie is de verzending 1,95€ en neem dan 0,25€ voor een bubble enveloppe maakt 2,20€


Minder dan de helft dus.


Maar heb de indruk dat er niet echt mee te praten valt ...



Bericht 3 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Bij die aanbieding staat taxipost ,verzendt die verkoper misschien traceerbaar?Met taxipost mini?


Ben je zeker dat de dikte niet meer is dan 3 cm,verpakking inbegrepen?

Bericht 4 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Ik weet zeker dat ze niet dikker zijn dan 3cm, heb er al 2 dvd boxen van.


En ik heb hen ook in de mini proberen te steken en dat lukt, die is dan nog maar 3,80€ he



Bericht 5 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Mini 2 kost 4,70 euro

Bericht 6 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Als de verzendkosten niet in de aanbieding staan, kan je deze best voor het bieden vragen aan de verkoper, dan moet je er achteraf geen discussie over hebben. Als de verkoper kiest voor een stevige verpakking dan kan de verzending wat meer kosten, maar dan weet je ook dat je aankoop niet beschadigd aankomt.



m.
Bericht 7 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Ach ja.... die verzendingskosten zullen altijd een doorn in het oog van velen blijven en ja, het moet gezegd: sommigen nemen er wel echt een loopje mee... zo had ik onlangs een kleinnood gekocht, dat dingetje woog niet meer dan drie bierviltjes en paste zonder meer in een gewone omslag... kosten 3.50€. Bij aankomst kleefde er een gewone postzegel op van 0.56€ en daar sta je dan! Als je dan uitleg vraagt beweerd de verkoper het aangetekend te hebben verstuurd, niks is minder waar en wat doe je eraan... helemaal niks!


En zo kan ik nog wel ff doorgaan over hoe je met die kosten kan bedrogen worden hoor, dit hierboven is er maar één van de zoveel die ik mocht ondervinden.


Nu ja... de keuze is aan jou, blijft de verkoper bij zijn standpunt moet je voor jezelf maar uitmaken of je het al dan niet koopt.

Bericht 8 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

Dank jullie wel voor de antwoorden.


Hij was van bericht 1 al onvriendelijk


Ik heb hem gevraagd te annuleren, doet hij niet. Tja, ik betaal hem niet. Als je zo onvriendelijk bent en dan niet eens een poging doet te luisteren of een degelijke uitleg waarom hij zo wil verzenden dan hoeft het voor mij al zeker niet


Bericht 9 van 15
laatste antwoord

Verzendkosten

je bent zelf verkoper, je verzend via Kiala en vraagt 4,10 euro, terwijl iedereen weet dat kiala 4 euro kost...voor je een andere verkoper de grond instapt zou ik toch even in eigen buik kijken.

Bericht 10 van 15
laatste antwoord